/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overføre en musik video til en iphone 4s
Fra : return
Vist : 542 gange
90 point
Dato : 22-01-13 20:10

hej
er der nogen der ved fremgangs måden hvorpå man får en musik video over på sin iphone 4s

har feks en musik video som er en mpg4 men jeg formår ikke at få lagt den ind i min iphone i under videoer
nogen der ved hvordan man får den lagt ind sidder og prøver det fra en alm pc med vista og har itunes installeret på pc og har for noget siden lagt alle mine cd er over på itunes så når den prøver at Synkronisering er bibliotekte jo alt alt for stort til at kunne være på min telefon men er eder en måde hvorpå man kan vælge musik videoen og kun den så den kommer over på mobilen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-01-13 20:11

I telefonens menu på iTunes, kan du vælge om den skal synkronisere hele eller dele af de forskellige biblioteker, såsom musik, film osv.

Du kan vælge, at den kun skal synkronisere de sange og film som du vælger

Kommentar
Fra : return

Dato : 22-01-13 21:24

Kortoververden

hvordan vælger man så lige feks en bestemt video og får den lagt over på mobilen gerne en

forklaring på frem gangs måden hvorpå det gøres

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 90 point
Dato : 22-01-13 21:40

Hej return

Måske denne guide kan hjælpe dig...
http://support.apple.com/kb/TS1497?viewlocale=da_DK&locale=da_DK

McBobo

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 25-01-13 19:38

Tak for svaret McBobo.