/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
torpig detection tool
Fra : return
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 22-01-13 17:28

hej
nogen der ved hvor man downloader et program der hedder Torpig det er et program der kan scanne ens pc for vira det skal være fra en sikker side jeg skal kunne downloade det fra

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-13 17:31

Du får ikke bedre gratis scanning end dette: http://www.kaspersky.com/virus-scanner
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-13 17:31
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-13 17:36

Det 'allerbedste' er selvfølgelig at hente ZoneAlarm Firewall og den 'billige' udgave af Kapersky's Antivirus, som en samlet pakke fra Checkpoint software ...gratis naturligvis

http://www.zonealarm.com/security/en-us/free-antivirus-plus-firewall-install-steps.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-13 17:39

Teil -> *LOL* Den havde jeg slet ikke set komme
return -> Nok bedre du følger mine råd
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-13 17:42

Følg du Teil's link og klik på Tjek din PC så får du muligheden for at tjekke for Torpig!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 23-01-13 08:51

Sorry jeg misforstod. Jeg troede return ville 'prøve' virus'en !

Her imidlertid en andre værktøjer fra CSIS som tjekker for div. 'bank-virus':

http://www.csis.dk/da/private/downloads/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 25-01-13 19:44

Tak for svaret molokyle.