/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Smækker med døren
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1151 gange
50 point
Dato : 21-01-13 18:44

Hva´ f..... er nu det FJD - fælles forening for stående jagthunde - har smækket med døren og vil ikke samarbejde med DJ om markens vildt?

SHV, vil lige få sig en lille morfar.

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 60 point
Dato : 21-01-13 19:38

Orientering til FJDs medlemmer
FJD afbryder samarbejde med Danmarks Jægerforbund

Kære medlemmer,

Som det sikkert er jer bekendt har FJD og FJDs Markvildtudvalg de sidste par år arbejdet målrettet på at yde en indsats for naturen i det åbne land – for jægeren og medlemmerne.

Fra politisk hold har der været fokus på særligt agerhøne og hare, da disse har fået deres egne forvaltningsplaner.

På den baggrund har vi siden efteråret haft et godt og tæt samarbejde med DJ for at løfte de politiske intentioner i disse forvaltningsplaner.

I november inviterede DJ os (FJD) til et dialogmøde på Kalø. Den fælles opgave var i første omgang at etablere en række markvildtslav, der kunne løfte intentionerne i forvaltningsplanerne. På mødet var der fuldstændig enighed om form, mål og midler. Processen skulle skydes i gang med afholdelse af en række informationsmøder landet over.

På dialogmødet blev det besluttet i fællesskab at arrangere disse informationsmøder. Fra FJDs side har Markvildtudvalget med Flemming Østergaard i spidsen ydet en forbilledlig indsats for at leve op til vores aftaler med DJ ligesom lokale medlemmer af FJDs specialklubber har ydet en hurtig og særdeles velfunderet indsats for at etablere otte møder henover vinteren/foråret 2013.

Desværre har DJ siden d. 8. januar spændt ben for et ellers velfungerende samarbejde ved at bryde stort set samtlige indgåede aftaler fra dialogmødet i november, ligesom alle efterfølgende forsøg fra min side på at holde de gode intentioner for samarbejdet og dermed processen omkring etableringen af bl.a. informationsmøder, markvildtslav på sporet, er blevet mødt med det ene løfte-/aftalebrud efter det andet.

Jeg må på den baggrund konstatere, at for nuværende har DJ vist sig som en utroværdig samarbejdspartner uden styr på egne organisatoriske lag. Det er for mig særligt dette faktum, der desværre har spændt ben for det gode samarbejde og den etablerede fælles proces – og dermed for mulighederne for at nå de fælles mål.

Jeg har derfor i en mail til DJs formand Claus Lind Christensen 18. 1 2013 med vemod afbrudt samarbejdet med DJ og meddelt, at FJD ikke længere ser sig i stand påvirke medlemmer, netværk og lokale tovholdere til at deltage i det videre forløb.

Det er min indstilling, at vi i FJD ufortrødent forsætter det arbejde, vi har påbegyndt for det åbne lands natur– med eller uden DJ. Derfor vil FJDs Markvildtudvalg også i fremtiden stå til medlemmernes disposition med råd og dåd.

Henrik Raae Andersen
Formand

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-13 21:19

AV - min arm....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-01-13 21:38

Meget, meget intelligent svar fra Ballehoff.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-01-13 21:39

Har du ikke en eller anden sviner til sagen?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-01-13 21:42

Vidste overhovedet ikke, at der også fandtes en forening som FJD. Balladen skyldes nok Bent Ballegaard Knudsen.

Leksikalt:

Ballade: Se under Bent eller Bent Ballegaard Knudsen - alias Ballehoff.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-01-13 21:49

Jeg er også på Herrens mark. Har aldrig hørt om FJD.

Er Balleprutten blevet slået - siden han siger "Av min arm"

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-01-13 22:20

Er der ikke noget om, at Balle har en stående hund..?

Det er nok også det eneste, der kan stå hos ham.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-01-13 22:38

Ja og den går tit af hånd, og kan ej heller rejse på kommando, en rigtig "svagpisser"

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-13 22:52

BW Har A L D R I G set min hund. Men jeg kender en herinde, som IKKE kan få sin KL.M. til at rejse fugl, fordi han træner forkert.

BW hjælp ham dog

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-01-13 23:05

Ballerøv du er det man kalder en "Yellow Dog", hvis du ved hvad der menes med det, din halv klamme gedeskytte.

Hvornår har du sidst set din hund? var det ikke, da den sad fast i en af dine vagtel-fælder.

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-01-13 23:08

Ballerøv dine køtere er lige så velfungerende, og opdaterede som din hjemmeside

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-13 23:56

BW Har ringet......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-01-13 08:28

Ingen tvivl om, at Balledoof har en stor del af skylden for FJD's udmeldelse !! Man kan ikke samarbejde med så illoyal og uvidende og løgnagtig karl som ham og det han står for og det er synd for DJ. Kan man dog bare sørge for at lægge afstand til alt det Doofen står for, ja så ville meget være vundet
FJD kunne også slette Balledoof som værende uautoriseret markprøvedommer - han har sgu' ikke en skid forstand på de dele med bl.a. brug af stødhalsbånd på sit repertoire - ud af vagten med ham - Klugscheißer Balledoof !!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-01-13 09:19

Øjenvidne - du ved ingen ting.

Det er IKKE FJD der administerer de uautoriserede dommere...

Husk med sandhed kommer man længst - lyver man har man tabt på forhånd

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-01-13 10:01

Det kan godt være at FJD ikke administrerer de uaut. dommere, men de har sgu' indflydelse på, hvem de vil benytte !! Man ser aldrig dig i disse roller - kan du bevise du overhovedet bliver brugt ??
Ligeledes er det rart at kunne konstatere, at du allerede har påtaget dig taberens rolle ..... så hæng på, din tid som "et aktiv" for jagtsagen er snart ovre - heldigvis løgenhals

Og kom så i gang med at få skovlet sne, ligesom de fleste ansvarlige husejere gør !!!!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-01-13 11:24

Sakset fra FJD's hjemmeside.
Citat
Orientering til FJDs medlemmer
Dialogen genoprettet

Jeg har i eftermiddag haft en telefonsamtale med formanden for DJ, Claus Lind Christensen. Vi har aftalt et møde snarest for om muligt at genetablere samarbejdet mellem DJ og FJD med henblik på en fælles indsats for naturen i det åbne land.

Med venlig hilsen
Henrik Raae Andersen
Formand FJD

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-01-13 11:29

Igen Igen fare øjenvidnet igen frem med usandheder – fordi han ikke ved noget om det han skriver om.
Da det jo kun er de officielle prøver, der skrives om og kun lokalt om de ANDRE er det da sund logik, at du ikke så ofte ”SER” mit navn.

Ligeledes så har du heller ingen viden om, jeg bliver genvalgt eller ej, men det har jeg heldigvis selv

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-01-13 11:42

Ballefranz er og bliver en parodi - bliv endelig ved med at skrive. Vi samler sammen til en bog om dig, så for guds skyld - bliv ved - igen, igen og igen !!!

ØV5

Igen, igen og igen !!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 14:00

På Bottrupvej 3 i landsbyen Ølsted nær Løsning, nabo til den tidligere lokale Lada-forhandler, bor en pensioneret malkemaskinemontør (han kalder sig selv ingeniør med speciale i trykbærende anlæg!) ved navn Bent Ballegaard Knudsen, som lederne i Danmarks Jægerforbund elsker. Han får på foreningens hjemmeside lov til at tilsvine alle kritikere af forbundet med grove personlige angreb og løgnagtigheder - klart i strid med debatsidens egne regler. Han skriver næsten døgnet rundt på diverse jagtlige debatsider, og er efter eget udsagn også en kendt forfatter, som sidste år burde have fået udbetalt kr. 2,14 i bibliotekspenge, hvis det da ikke lige var sådan at beløbet ligger under bundgrænsen for udbetalinger. På et tidspunkt har manden også udgivet sig for at [B]være autoriseret hundedommer[B], men det var naturligvis blot en af de mange private fantasier fra denne naragtige lystløgner, hvis internationale jagtlige udfoldelser og erfaring næppe strækker sig videre end den dansk-tyske grænse

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 14:06

For god ordens skyld skal det nævnes, at forrige indlæg skyldes Safari Jensen.

Bent 1 eller Bent 2 er da ikke autoriseret dommer.

Mvh.
Tonganeseren

Keder til FDF, DFDS men har aldrig hørt om FJD.

Første gang jeg så det, troede jeg helt bestemt, at Ballehoff nu igen havde lavet ged i den, idet FJD med en vis føje sagtens kunne være en forkortelse af Forenede Julemænd i Danmark .

Mvh.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-01-13 14:39

Citat
autoriseret dommer.
Nej, han er opført som uautoriseret dommer.

Jæ kan bivise det

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 16:11

Måske kan Bent 1 eller Bent 2 nå at blive autoriseret - hvis han kan opnå dispensation i form af speciallærer og lydbøger. Måske!! Han skal også have nye briller.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 16:19

Er der ikke også en hundeforening der hedder FTFAOL??? Foreningen For Til Fremme Af Overfede Labradorer. v/flødebollefabrikant M. Sturesen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 16:20

Smækker med døren
Fra : Sandhedsvidnet

Vist : 149 gange
50 point
Dato : 21-01-13 18:44

--------------------------------------------------------------------------------
Hva´ f..... er nu det FJD - fælles forening for stående jagthunde - har smækket med døren og vil ikke samarbejde med DJ om markens vildt?

SHV, vil lige få sig en lille morfar.

--------------------------------------------------------------------------------

Favorit

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-01-13 19:38

--------------------------------------------------------------------------------

Orientering til FJDs medlemmer
FJD afbryder samarbejde med Danmarks Jægerforbund

Kære medlemmer,

Som det sikkert er jer bekendt har FJD og FJDs Markvildtudvalg de sidste par år arbejdet målrettet på at yde en indsats for naturen i det åbne land – for jægeren og medlemmerne.

Fra politisk hold har der været fokus på særligt agerhøne og hare, da disse har fået deres egne forvaltningsplaner.

På den baggrund har vi siden efteråret haft et godt og tæt samarbejde med DJ for at løfte de politiske intentioner i disse forvaltningsplaner.

I november inviterede DJ os (FJD) til et dialogmøde på Kalø. Den fælles opgave var i første omgang at etablere en række markvildtslav, der kunne løfte intentionerne i forvaltningsplanerne. På mødet var der fuldstændig enighed om form, mål og midler. Processen skulle skydes i gang med afholdelse af en række informationsmøder landet over.

På dialogmødet blev det besluttet i fællesskab at arrangere disse informationsmøder. Fra FJDs side har Markvildtudvalget med Flemming Østergaard i spidsen ydet en forbilledlig indsats for at leve op til vores aftaler med DJ ligesom lokale medlemmer af FJDs specialklubber har ydet en hurtig og særdeles velfunderet indsats for at etablere otte møder henover vinteren/foråret 2013.

Desværre har DJ siden d. 8. januar spændt ben for et ellers velfungerende samarbejde ved at bryde stort set samtlige indgåede aftaler fra dialogmødet i november, ligesom alle efterfølgende forsøg fra min side på at holde de gode intentioner for samarbejdet og dermed processen omkring etableringen af bl.a. informationsmøder, markvildtslav på sporet, er blevet mødt med det ene løfte-/aftalebrud efter det andet.

Jeg må på den baggrund konstatere, at for nuværende har DJ vist sig som en utroværdig samarbejdspartner uden styr på egne organisatoriske lag. Det er for mig særligt dette faktum, der desværre har spændt ben for det gode samarbejde og den etablerede fælles proces – og dermed for mulighederne for at nå de fælles mål.

Jeg har derfor i en mail til DJs formand Claus Lind Christensen 18. 1 2013 med vemod afbrudt samarbejdet med DJ og meddelt, at FJD ikke længere ser sig i stand påvirke medlemmer, netværk og lokale tovholdere til at deltage i det videre forløb.

Det er min indstilling, at vi i FJD ufortrødent forsætter det arbejde, vi har påbegyndt for det åbne lands natur– med eller uden DJ. Derfor vil FJDs Markvildtudvalg også i fremtiden stå til medlemmernes disposition med råd og dåd.

Henrik Raae Andersen
Formand

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-13 21:19

--------------------------------------------------------------------------------
AV - min arm....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-01-13 21:38

--------------------------------------------------------------------------------
Meget, meget intelligent svar fra Ballehoff.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-01-13 21:39

--------------------------------------------------------------------------------
Har du ikke en eller anden sviner til sagen?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-01-13 21:42

--------------------------------------------------------------------------------

Vidste overhovedet ikke, at der også fandtes en forening som FJD. Balladen skyldes nok Bent Ballegaard Knudsen.

Leksikalt:

Ballade: Se under Bent eller Bent Ballegaard Knudsen - alias Ballehoff.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-01-13 21:49

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er også på Herrens mark. Har aldrig hørt om FJD.

Er Balleprutten blevet slået - siden han siger "Av min arm"

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-01-13 22:20

--------------------------------------------------------------------------------
Er der ikke noget om, at Balle har en stående hund..?

Det er nok også det eneste, der kan stå hos ham.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-01-13 22:38

--------------------------------------------------------------------------------
Ja og den går tit af hånd, og kan ej heller rejse på kommando, en rigtig "svagpisser"

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-13 22:52

--------------------------------------------------------------------------------
BW Har A L D R I G set min hund. Men jeg kender en herinde, som IKKE kan få sin KL.M. til at rejse fugl, fordi han træner forkert.

BW hjælp ham dog

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-01-13 23:05

--------------------------------------------------------------------------------
Ballerøv du er det man kalder en "Yellow Dog", hvis du ved hvad der menes med det, din halv klamme gedeskytte.

Hvornår har du sidst set din hund? var det ikke, da den sad fast i en af dine vagtel-fælder.

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-01-13 23:08

--------------------------------------------------------------------------------
Ballerøv dine køtere er lige så velfungerende, og opdaterede som din hjemmeside

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-01-13 23:56

--------------------------------------------------------------------------------
BW Har ringet......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-01-13 08:28

--------------------------------------------------------------------------------
Ingen tvivl om, at Balledoof har en stor del af skylden for FJD's udmeldelse !! Man kan ikke samarbejde med så illoyal og uvidende og løgnagtig karl som ham og det han står for og det er synd for DJ. Kan man dog bare sørge for at lægge afstand til alt det Doofen står for, ja så ville meget være vundet
FJD kunne også slette Balledoof som værende uautoriseret markprøvedommer - han har sgu' ikke en skid forstand på de dele med bl.a. brug af stødhalsbånd på sit repertoire - ud af vagten med ham - Klugscheißer Balledoof !!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-01-13 09:19

--------------------------------------------------------------------------------
Øjenvidne - du ved ingen ting.

Det er IKKE FJD der administerer de uautoriserede dommere...

Husk med sandhed kommer man længst - lyver man har man tabt på forhånd

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-01-13 10:01

--------------------------------------------------------------------------------
Det kan godt være at FJD ikke administrerer de uaut. dommere, men de har sgu' indflydelse på, hvem de vil benytte !! Man ser aldrig dig i disse roller - kan du bevise du overhovedet bliver brugt ??
Ligeledes er det rart at kunne konstatere, at du allerede har påtaget dig taberens rolle ..... så hæng på, din tid som "et aktiv" for jagtsagen er snart ovre - heldigvis løgenhals

Og kom så i gang med at få skovlet sne, ligesom de fleste ansvarlige husejere gør !!!!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-01-13 11:24

--------------------------------------------------------------------------------
Sakset fra FJD's hjemmeside.

Citat
Orientering til FJDs medlemmer
Dialogen genoprettet

Jeg har i eftermiddag haft en telefonsamtale med formanden for DJ, Claus Lind Christensen. Vi har aftalt et møde snarest for om muligt at genetablere samarbejdet mellem DJ og FJD med henblik på en fælles indsats for naturen i det åbne land.

Med venlig hilsen
Henrik Raae Andersen
Formand FJD

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-01-13 11:29

--------------------------------------------------------------------------------
Igen Igen fare øjenvidnet igen frem med usandheder – fordi han ikke ved noget om det han skriver om.
Da det jo kun er de officielle prøver, der skrives om og kun lokalt om de ANDRE er det da sund logik, at du ikke så ofte ”SER” mit navn.

Ligeledes så har du heller ingen viden om, jeg bliver genvalgt eller ej, men det har jeg heldigvis selv

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-01-13 11:42

--------------------------------------------------------------------------------
Ballefranz er og bliver en parodi - bliv endelig ved med at skrive. Vi samler sammen til en bog om dig, så for guds skyld - bliv ved - igen, igen og igen !!!

ØV5

Igen, igen og igen !!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 14:00

--------------------------------------------------------------------------------
På Bottrupvej 3 i landsbyen Ølsted nær Løsning, nabo til den tidligere lokale Lada-forhandler, bor en pensioneret malkemaskinemontør (han kalder sig selv ingeniør med speciale i trykbærende anlæg!) ved navn Bent Ballegaard Knudsen, som lederne i Danmarks Jægerforbund elsker. Han får på foreningens hjemmeside lov til at tilsvine alle kritikere af forbundet med grove personlige angreb og løgnagtigheder - klart i strid med debatsidens egne regler. Han skriver næsten døgnet rundt på diverse jagtlige debatsider, og er efter eget udsagn også en kendt forfatter, som sidste år burde have fået udbetalt kr. 2,14 i bibliotekspenge, hvis det da ikke lige var sådan at beløbet ligger under bundgrænsen for udbetalinger. På et tidspunkt har manden også udgivet sig for at [B]være autoriseret hundedommer[B], men det var naturligvis blot en af de mange private fantasier fra denne naragtige lystløgner, hvis internationale jagtlige udfoldelser og erfaring næppe strækker sig videre end den dansk-tyske grænse

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 14:06

--------------------------------------------------------------------------------
For god ordens skyld skal det nævnes, at forrige indlæg skyldes Safari Jensen.

Bent 1 eller Bent 2 er da ikke autoriseret dommer.

Mvh.
Tonganeseren

Keder til FDF, DFDS men har aldrig hørt om FJD.

Første gang jeg så det, troede jeg helt bestemt, at Ballehoff nu igen havde lavet ged i den, idet FJD med en vis føje sagtens kunne være en forkortelse af Forenede Julemænd i Danmark .

Mvh.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-01-13 14:39

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
autoriseret dommer.

Nej, han er opført som uautoriseret dommer.

Jæ kan bivise det

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 16:11

--------------------------------------------------------------------------------
Måske kan Bent 1 eller Bent 2 nå at blive autoriseret - hvis han kan opnå dispensation i form af speciallærer og lydbøger. Måske!! Han skal også have nye briller.

Mvh.
Tonganeseren

Sådan skulle der stå:

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 16:19

--------------------------------------------------------------------------------
Er der ikke også en hundeforening der hedder FTFAOL??? Foreningen Til Fremme Af Overfede Labradorer. v/flødebollefabrikant M. Sturesen.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-01-13 16:29

Hej Tonga !
Fandt du nogensinde ud af, om Bent var Bent? Eller er Bent bare Bent..

Den Bent du kendte fra skolen, havde han også tendens til at trække den ene skuldre op mod den veludviklede underkæbe - og især, når der var kindheste i farvandet..?

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-01-13 17:37

Desværre ikke. Men du har ret i, at den Bent jeg dengang kendte altid gik rundt - forventende en på siden af hovedet. Han lurede også på, om der var et eller andet under optræk, hvilket betød, at man altid så ham stå og skule ud af øjenkrogene.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 22-01-13 18:30

Måske har vi en mutation, en BentBenter
Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 22-01-13 19:18

Efter det sidste billede af BenBenter foran den u-malede port, slog i mest med den " højre ", eller måske har han har brok i venstre side

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-01-13 20:29

Måske har Bent pungbrok. Det medfører enorme ømme klunker.
Og Bent hæver armen for at lette pungens tryk mod underhylerne.

Men okay, lige meget hvad Bent evt. måtte fejle af dårligdomme - attituden på billedet er ihvertfald ikke normal.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-01-13 21:52

Haaaaaaaaaaaaaaaaallllllløjsa Knudsen, du ved ikke en hujende bajut fis, om der er nogen her der har en KLM, som har rejsningsproplemer du har haft en hund med træg rejsning

SHV, er ved at rejse sig efter en gang thai massage

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-01-13 02:34

Husk Sandhedsvidne: Den hund blev bedste KL.M. to år i træk, så hvad om den var lidt langsom!

Husk også, at vi formedentlig snart mødes og jeg har en stor overraskelse til dig

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-01-13 08:45

Uha, uha Sandhedsvidne !!

Pas nu på ! Bendt Knudsen vil formedentlig snart møde dig face to face !! Gud ved om han vil gi' en lille én (pas på med hjemmelavet sprut fra den herres side) eller også vil han vise dig en ny hund med et hvidt øre, dog et "venstrehængt" !!
Måske vil han forære dig dét håndklæde som han vil smide i ringen, når han opgiver kampen mod fornuften !!!
Men bare rolig - skrædderen ved ikke hvem du er(?), så det bliver spændende hvem han belemrer med noget perfidt - mig tør han som bekendt ikke møde, det har jeg jo forsøgt flere gange, selv om han påstår at jeg er bosiddende i en lille landsby nord for Horsens og er ledig med midlertidigt job på en skole ved Vejle Fjord, som pedelmedhjælper !!! Han påstår ligeledes, at mit hus er til salg ??

God vind

ØV4
Multi-X² hvaba'

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-01-13 13:56

Citat
eller også vil han vise dig en ny hund med et hvidt øre, dog et "venstrehængt" !!

Er hvidt øre ikke atypisk for racen..?
Ligesom opad gående skuldre er abetypisk for mennesker

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-01-13 16:47

Hvor kan man tjekke placeringer etc. for Münsterländere???? Ballehoff bimler op om fine placeringer - men er det måske i taberrækken, hvor hans hund blev nummer 1.

Mvh.
Tonganeseren

Normalt siger man, at som ejer - så hund og omvendt. Det håber jeg edermageme ikke holder stik hvad angår Ballehoff`s hund.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-01-13 17:21

Normalt siger man, at som ejer - så hund og omvendt. Det håber jeg edermageme ikke holder stik hvad angår Ballehoff`s hund.

Arme dyr - den krabber sidelæns ud efter bytte, når Balledoffs venner har skudt et stykke vildt, da køteren har opgivet at vente på skud fra Ballen - han opfatter simpelthein ingenting, men skælder blot ud hele tiden, hoppende på stedet med eder og forbandelser - åh hvor er det synd for hunden !!!

bb1's snak og pralerier om sit hundehold, er naturligvis løgn og latin - han har sgu' aldrig opnået nogle vinderplaceringer hverken på mark eller udstilling, og opnår det aldrig, fordi det kræver ikke alene et stort arbejde men også talent, og det evner han ganske enkelt ikke

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-01-13 18:07

Så kunne Ballehoff (Bent) måske referere til placeringer og tidspunkter og hvor placeringen blev opnået??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-01-13 22:02

ÆÆÆÆÆÆÆÆhhhhhhhhhhh Knudsen, nu din hund var så højt præmieret, hvorfor blev den aldrig brugt i avl

SHV, der altid taler sandheden

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-01-13 22:06

Nu er der behov for en kommentar fra Ballehoff.
Also:
Hvilke placeringer, hvor og hvornår?
Hvorfor er Ballehoff`s hund ikke blevet brugt til avl??
Den ligner squ sin herre.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-01-13 22:19

Er hundens herre heller aldrig blevet brugt til avl...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-01-13 23:19

Den hund blev skam brugt meget i avlen. Resultaterne kan I sku selv bruge tid på, at finde.
To gange deltager til DM. To gange førstre vinder på D.M.K. efterårs vinder kladse. Og meget mere Jo. Det var en mynsterhund.
Skulle nogen være i tvivl, så gå ind på www.bb-jagt.dk og klik på hunden...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-01-13 23:23

Jeg glemte lige:
Jeg møder en af Jer på søndag og han vil ikke se køn ud når det møde er slut. Uden at jeg rører ham vil han forstå, at der er grænser for, hvad jeg finder mig

Han skal blive gjort så så han s..... i bukserne.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-01-13 23:36

Det er jo ingenting - Bent. Men bortset fra det, så nyder jeg billederne af de mange flotte Kl.M`er -selv om fotokvaliteten ikke er noget at skrive hjem om.

Desværre er hundenes ejere en samling neanderthalere - af udseende.

Nådada! Nu skal en Multi-X`er have en skideballe. Jamen du gode gud. Så må du øve dig på forhånd, så du kan formulere dig. Skriv en kladde - så er det dig som bliver til grin.

Mvh.
Tonganeseren

Husk nu at fortælle os andre om dit møde med "en af os".

Når man skal adressere en masse mennesker, er fint at være skizofren paranoid!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-01-13 23:39

Rettelse - for F. . . . . da.
Når man skal adressere en masse mennesker, er det fint at være skizofren paranoid!!!

Hvad "kladse" gik du ud af i skolen????

For H...... Bent. Det hedder "klasse"

Mvh.
Tonganeseren

Leksikalt:

Multihandicappet: Se under Ballehoff

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-01-13 05:16

Tombe..

Hvad er værst, at være skizofren paranoid eller psykopat?

Du har jo bevist, at du selv er det sidste - jeg hverken lyver eller stjæler, som du gør. Husk jeg har beviset

Og ja, du kan roligt tage to sug mere på rødvinsproppen, så næsen får samme farve, at på søndag er der en af "skribenterne" herinde, som får sig en overraskelse af de helt store.

Om du forstår betydningen af mine hundes resultater eller ikke, er helt uden betydning, for du har aldrig opnået noget som helst med de gade kryds du har haft..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-01-13 07:02

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjjjjjj er der en som bliver på søndag,jo jo joooooo spændende, Knudsen hvad var det der skete, efter parring med den norske tæve. Din hund var meeeeeeeeeeeeget langsom og skulle aldrig have vundet, men dit held var at der var sat dværgvagtler ud, dem kunne den lunte op.

SHV, den sandfærdige

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-01-13 08:58

Det var en mynsterhund.

Gode borger Bendt: Hvad betuder dette udsagn ???

Jeg møder en af Jer på søndag og han vil ikke se køn ud når det møde er slut. Uden at jeg rører ham vil han forstå, at der er grænser for, hvad jeg finder mig
Han skal blive gjort så så han s..... i bukserne.

Skal dette betyde en trudsel ? Eller er det blot din sædvanlige fason for kommunikation ??

Hvis det nu bliver undertegnede der møder dig på søndag, hvilket jeg vil se frem til ?, må jeg jo tage mine forholdsregler med en ren ble !!!

ØV4
Multi-X² dikke-dik-dikke-dik

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-01-13 09:27

Citat
Skulle nogen være i tvivl, så gå ind på www.bb-jagt.dk og klik på hunden...

Hvad hund sparker du rundt med nu BentBenter, eller tager strøm på, for din hjemmeside omhandler mest fortiden, lige som din opfattelse af mangt og meget. Den er jo 5 år gammel og med de blodlinjer du klamper rundt i, kan der være mange hunde gået, både til og fra ude hos dig, ikke at forglemme din måde at omgåes dem på.

Vælg nu dine kampe med omhu BenBenter, du er stensikker taber hver gang Tumbe Lummerensen.

Citat
jeg hverken lyver eller stjæler

Ja du har evig ret, men prøv at skrive til Julemandens Kandu på FB, han giver dig ret med statsgarant, men husk at bøvle internet opkoblingen over i den anden Pc´r først

Hvad vil du i Den Blå Stue, atter igen boomerang Ballerøv, du klæber mere til os, en en gang knuste dræbersnegle under skoen. Er du begyndt at true de gæve gutter din platugle.

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-01-13 10:14

Citat
Jeg glemte lige:
Jeg møder en af Jer på søndag og han vil ikke se køn ud når det møde er slut.

Ballerøv, kan du ikke få din hof fotograf Hr. Hæ´en til at snuppe 150-900 billeder fra dette store slag, hvor du ud-raderer et medlem af Multi-X totalt, eller et andet uskyldigt menneske.
Mogens Palle vil gerne have en kamp, imellem dig og Brian Nielsen bliver der talt om, ring til ham, nu er det ikke Lille Palle du skal prøve at få fat i, ham har du vel også skrevet sangtekster til.

BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-01-13 10:54

Citat
Jeg glemte lige:
Jeg møder en af Jer på søndag og han vil ikke se køn ud når det møde er slut. Uden at jeg rører ham vil han forstå, at der er grænser for, hvad jeg finder mig

Han skal blive gjort så så han s..... i bukserne.

Nu tør jeg ikke møde op på søndag -og derfor har jeg talt med min advokat om sagen.
Han ser med største alvor på disse trusler.
Advokat Stagetorn, vil her i formiddag fortage de nødvendige skridt.

Bare lige til en orientering.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-01-13 10:54

Mogens Palle har truffet aftale om, hvor kampen skal stå, det blev " Kødbyen", samtidig har han sørget for en revanche kamp når du er lappet sammen, for du er nok ikke mange sure sild værd, efter den halve omgang med Bumber Brian som du er sadt til. Den kommer til at stå på "Fisketorvet", hvor du kan få inu et par "flade" atter igen
Fordelen ved dig, at du ikke behøver at købe tandbeskyttere, men bare smide hele smilet i ringhjørnet, Brian er tilfreds med, at han undgår en " Myke Tyson" finte, bid i det ene øre.
Har du forresten bidt din hund i øret, det kan ødelægge hårsækkene så den får hvid pels, det snakker de om i de stående hunde´s club

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-01-13 13:40

Bb1 hverken lyver eller stjæler - skriver han

Hold da helt op. Der findes nok ikke et menneske på denne side af Kongeåren som er mere infamt lyvende end Ballehoff. Derudover er det således, at den som hårdnakket benægter at stjæle er den største tyv af alle. Personligt har jeg ikke de helt store illusioner om din ærlighed - Ballehoff. At erklære nogen som tyveknægt kræver BIVISER, men at du nok er Nordeuropas største løgnhals er en kendt sag.

Er det i øvrigt ikke tyveri at stjæle sig til en stillingsbetegnelse - hmmmm! Var der ikke noget med at du skulle være ingeniør.

Du er et skvat - Ballehoff. Det var du også i skolen.

Mvh.
Tonganeseren

Hvis nogen skulle være nervøs for at møde Ballehoff, så kan jeg berolige Jer. Manden er en stakkels gamling. Han har aldrig kunne slås og puffer man til ham, sætter han sig på sin store røv - og piver.

Man skal heller ikke være bange for verbale angreb. Når Ballehoff bliver ophidset, savler han og drukner talen i spyt. Møder i staklen, så træd mindst en meter tilbage for ikke at blive svinet til med savl.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-01-13 13:57

Jeg glæder mig oprigtigt til at se billeder - eller læse referater fra århundrets kamp, når Ballehoff ængsteligt kigger sig rundt efter en MULTI-X`er på søndag, hvor stedet så end er.

Her er nogle gode råd:

Kom ikke nærmere end en meter, fordi Ballehoff savler så forbandet, når han hidser sig op.

Bent har aldrig lært at slås - fordi han fik for mange tærsk som dreng. Han er panisk bange for øretæver.

Når man får hidset Balllehoff op, går han til angreb - med overkroppen bøjet fremover i en vinkel på omkring 60 grader, mens armene bevæger sig som møllevinger. Når han farer fremad, brøler han uartikuleret. En megen uskøn forestilling. Når han når helt frem til den angrebne, træder man blot en skridt til siden - og Ballehoff fortsætter til han ligger fladt på sin fede vom (hmmmmmm - nok ikke det helt rigtige billede, man får frem på nethinden), men OK! Han fortsætter til han skvatter over et eller andet. Sådan husker jeg ham.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-01-13 14:52

Nøøøøøøøøøøjjjjjj, hvor er det spændende.

Forresten - Ballehoff! Hvad er en mynsterhund. Mener du måske en møsnterhund???

Til rette vedkommende:

Nu må du edermageme møde op på søndag, der hvor resten af indavlen mødes. Det her er ganske enkelt århundrets største stunt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-01-13 22:46

Citat
Nu tør jeg ikke møde op på søndag -og derfor har jeg talt med min advokat om sagen.
Han ser med største alvor på disse trusler.
Advokat Stagetorn, vil her i formiddag fortage de nødvendige skridt.

Bare lige til en orientering.

Mvh.
Tommy

Nej selvfølgelig har jeg ikke talt med nogen advokat. Jeg kunne ikke drømme om, at smide gode penge efter dårlige.

Men når jeg møder op søndag - og du - eller dine gorillaer, ikke evner at opføre sig som man bør og gør, så kan det være, at du, KnaldeBalle, ikke kommer til at se for køn ud.
Så husk endelig bleen.

Mvh.
Tommy
Alias Brian Bomstærk......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-01-13 03:37

Kør du blot den lange vej i rullestolen kære H H - dig sker der intet - det er en anden X der får sig en forskrækkelse

Til Tombens ærgelse, så har jeg hørt en lille fugl synge om, at den X, som det drejer sig om, har udtalt, at han ikke har tid til, at komme til mødet, men lad os nu se.

Der sker det samme, hvad enten han møder op eller ej

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-01-13 08:19

Der sker det samme, hvad enten han møder op eller ej

Inden alle Multi-X'ere sætter sig i udgifter til at møde dig på søndag, synes jeg lige du skulle konkretisere tingene en smule, således det ikke er nødvendigt for alle at møde op !! Nu har du lige frikendt Tommy, så gør lige blot nogle af de andre den lille tjeneste - det er jo ikke alle der som dig, har sorte penge at bruge på "diverse" Eller der som forfatter har bl.a. bibliotekspenge at kunne "forsøde" tilværelsen med !!

Din eneste sande ven.

ØV4
Multi-X² minus monetos
minus hus til salg
minus bopæl nord for Horsens
minus pedelmedhjælper

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-01-13 08:56

Hvor er det berømte møde? er det i indre mission, svingerklubben for Phillipenerpiger ifølge med gamle tandløse mænd, forfatterforeningen, vodbindning for øvede vagtelfangere
Kom med lidt nærmere, så kan vi lave lidt samkørsel ud til dette,- kommer måske, kommer ikke, spørg Julemandens Kandu, trut i et gedehorn og du vil få svar som vinden blæser, din forkvaklede gøgeunge

BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-01-13 09:51

Da man ikke kan forvente at oraklet fra Ølsted kan svare fyldestgørende, så alle kan forstå det, kommer her adressen:

Aktivistmøde for münsterlænderklubben for Horsens-Vejle, spejderhytten Wigwam, Silkeborgvej 37, 8700 Horsens, kl. 14:30, hvor Ballegård giver kaffe og blødt brød samt pilsnere i rigt mål !!!
(Politiet er adviseret)

Nøj hvor vi glæder os - ikke fordi jeg kan stemme til mødet, men blot dét at Ballen skal give kaffe, er hele besøget værd !!!

Jeg kan godt have et par stykker fra Sjælland med i bilen, så vi kan få lagt en "slagplan"

ØV4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-01-13 09:55

Det er så smart, at de X`ere, som ikke ved hvilket møde, det drejer sig om. Jo selvfølgelig ikke kan være X`eren.

Der kommer folk nok - har lige fået deltager antallet - der skulle jo gerne være kage til alle

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-01-13 13:25

- imponerende, som psykopaten Ballespreder roder rundt i modersmålet...

Jeg bli'r hjemme ØV, af to onder vil jeg sgu hellere glo på konen...

God tur og husk et fyldestgørende referat af balle-spankingen...

Mvh Stouenberg
Multi-X (hemm. nr.)

PS: Naboen si'r at konen er yderst attraktiv???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-01-13 13:40

Der afholdes Aktivist møde efter træning d. 27-01-2013 KL. 14.30 i spejderhytten Wigwam Silkeborgvej 37 8700 Horsens.

Skal lige gøre opmærksom på at vi ved aktivist mødet skal have valg nogle nye aktivister og skulle der være nogle der skulle have interesse i det er man velkommen til at kontakte os på forhånd.

--------------------------------------------------------------------------------

Aktivistmøde d. 27-01-2013 Vejle-Horsens området .

Dagsorden

1. Mødet åbnes.

2. Valg af dirigent.

3. Valg af referent.

4. Aktivisternes beretning.

5. Regnskab forlægges.

6. Nyt fra S.H.J.

7. Valg af aktivister. På valg er : Jens Kongaa ( modtager ikke genvalg )

Knud Olsen ( modtager ikke genvalg )

Jesper Boldsen( modtager genvalg , som kasser kun for 1 1 år )

8. Valg af revisor
På valg er Carsten Trøjborg.

9. Valg af S.H.J Repræsentant.

På valg er Henning Petersen.

10. Valg af Suppleant til S.H.J

På valg er Carsten Trøjborg.

11. Hjarnø.

12. Trolds mindepokal.

13. Eventuelt.

ad. 13 - 13a: Danskkursus for absolut begyndere til bestyrelsesmedlem Ballehoff.

Motivasjon: Da jæ i næsten 60 år næsten daligt er bleven sjikaneret på forskællige hjæmmesir på grund af mit skriftesprog, så ve jæ gærne have et daskkursus. Mæ.v.h. Ballehoff.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-01-13 14:02

S.P. Eller er det P.S..... ÅÅÅHHHH, den sadans senil demænte bliver ved mæd at spøge.

Ve-rørende pånkt 13. så smudter jæ ikke hjem før i har lærd mig at stave te skolelære. ÅH jæ vil os have lærd at stave te inu

Vi sås

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-01-13 16:01

Tombe hvad har du nu gang i? Hvad skal du nu have ødelagt? Ved hjælp af din syge hjerne?
D.M.K. er en ganske lille lokalforening under Dansk Münsterländer Klub, som fungerer næsten, som en lille familie og som ikke har indflydelse på andet end træningen i lokal området.
Selv træner jeg andre steder, fordi min hund ikke længere er en hvalp og fordi, der i D.M.K. – Horsens, Vejle. Ikke findes nogen, der kan lære mig noget, at jeg så hjælper dem ind imellem er en helt anden sag, som jeg skam modtog stor opmærksomhed for på min 70 års dag.
Nej, der er tale om et helt andet møde: Jeg skal røbe for dig, at jeg modtager 540,20 kr. i kørselsgodtgørelse
for at deltage i mødet, så det er altså ikke kun 22 km. Væk.
Du kan godt spare dig dine ”Prøveballoner” Den sidste fik du end ikke svar på. Den kostede blot nogle flasker rødvin eller ryede du blot op i de tomme? Voksne ansvarlige mennesker, bruger ikke tid på sådan noget.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-01-13 16:49

Selv træner jeg andre steder, fordi min hund ikke længere er en hvalp og fordi, der i D.M.K. – Horsens, Vejle. Ikke findes nogen, der kan lære mig noget, at jeg så hjælper dem ind imellem er en helt anden sag,

Ballen er en fantastisk domptør udi hundedressur, skriver han selv !!

Jeg har fået nye oplysninger om søndag, som starter med hundetræning på højt niveau, hvor Ballen skal demonstrere sin nye opfindelse, styring af et stødhalsbånd via en mobiltelefon !!!! Nu må man så håbe, at der ikke i den forbindelse sker en overgang således hunden får voldsomme stød på tidspunkter der ikke er hensigten - men det vil jo vise sig !!!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-01-13 17:20

Ballespreder, hvis du lovede at blive hjemme havde du fået 1080,40 i kørselsgodtgørelse!!!
- det skriver du ikke noget om???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-01-13 17:34

"D.M.K. er en ganske lille lokalforening under Dansk Münsterländer Klub" skrev Ballehoff !!!!

Jeg troede D.M.K. var en forkortelse af Dansk Münsterländer Klub ?
Vil det så sige, at D.J. også er en ganske lille forening under Danmarks Jægerforbund???

Må man få et svar???

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-01-13 17:39

Kære Ballehoff

Må jeg derudover kondolere i anledning af Trold`s død. Det gør mig ondt. Det var en ganske køn hund.
Du må trøste dig med, at den nu er derude i Hundehimlen, hvor den ikke mere skal holdes vågen om natten pga. din prusten og stønnen foran dine hjemmecomputere i garagen.

Med oprigtig deltagelse

Din bedste ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-01-13 18:44

Kære Øjenvidnet4

Så er dine forudsigelser åbenbart gået i opfyldelse, siden salig Trold nu skal mindes ved en pokal. Man skal altså holde sig langt væk fra rabiate træningsmetoder. Ak ja.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-01-13 19:23

Det er squ noget mærkeligt noget, det der med at profilere sig med en hund som redskab. Man ser også granvoksne mænd bruge konen som middel til berømmelse, men det kræver trods alt, at hun ser ordentlig ud - eller er tæskende rig.
Hvis nu Ballehoff var kendt for sit "forfatterskab" eller for malerier eller fremragende klaverspil, så havde det ikke været nødvendigt med at bruge en hund på v ej mod evigt liv i form af en pokal med hundens navn. Helt ærlig.

Mvh.
Tonganeseren

Køber måske en hamster og lærer den at synge rent.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-01-13 20:26

Godt Tombe, at du selv kan vise, hvor meget du ved også alligevel forsøger på, at være KLOGE ÅGE.
D.J. Danmarks Jægerforbund består af hundrede af lokale jagtforeninger med fra 4 til flere tusinde medlemmer.
D.M.K. Står for Dansk Münsterländer Klub og har også mindre lokale afdelinger, en sådan er Horsens Vejle
Som har aktivistmøde på søndag.
Du burde jo egentlig vide det her. For med din forening Dansk land og strandjagt forholder det sig jo lige sådan. De har også lokalforeninger rundt om i landet. Forskellen er blot, at de fleste kun består af et to medlemmer eller blot en kontakt person.
Er du kontakt person for Humlebæk og omegnes og var der kun dig selv tilstede ved opstillingsmødet?
Jeg har hørt, at du blev frosset ud af den lokale D.J. forening og derefter tilbød din assistanse til Dansk Land og Strandjagtforening som så igen medførte, at du nu er eneste kontakt person på Sjælland – Det er sandelig en ære

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-01-13 20:54

Næ, næ - Ballehoff. Du burde have skrevet D.M.K Vejle - Horsens. Det er nemlig en lillebitte lokal forening under Dansk Münsterländer Klub. Men sådan er det med dig - med eller uden støtteperson. Du har kun fattet halvdelen - i bedste fald.
På samme måde er det med de mange lokale jagtforeninger - der som paraplyorganisation har Danmakrs Jægerforbund. Det har du heller ikke fattet . Er du ikke medlem af Horsens og Omegns Jagtforening - eller hvad pokker den nu hedder. Kvaj.

Og nej! Jeg er ikke kontaktperson i Nordsjælland. Jeg har været dybt involveret i foreningsarbejde siden 18-års alderen, og i modsætning til en gammel, uintelligent klaphat som dig, så har jeg valgt at lade ungdommen komme til.

Som du allerede ved, så meldte jeg mig ud af DJ på grund af det økonomiske kaos - og jeg bliver da stadig tigget om igen at melde mig under fanerne. Jeg gider bare ikke mere - og jeg henviser til forrige afsnit.

Du repræsenterer det allerværste blandt danske jægere, og man burde sparke dig ud, som man gjorde dengang i dansk Land og Strandjagt.

Endelig bør man, hvis man ellers er en dannet person, takke for de pæne ord vedr. din hunds afgang fra en ynkelig tilværelse.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-01-13 22:41

Føj for den da Knudsen, der bliver noget af et møde jeg troede ikke du tog penge for frivilligt arbejde, er du på røven
Svar nu på hvad der skete med dit nordiske parrings eventyr med din hund

SHV, den der ved alt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-01-13 23:13

Kære Snashedsvidnet.
Du får aldrig Ballehoff til at erkende noget som helst. Løgnen følger ham som et slimet spor (nøjj, hvor lyrisk) og desværre for ham, glemmer han løgnene og roder sig ud i nye.

Måske vil du engang løfte sløret for Ballehoff`s Fællesnordiske Parringsarbejde - DFP. Jeg troede han udelukkende gik efter noget fra fjernøsten.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-01-13 23:36

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ øÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Er omkvædet fra en kendt sang og kan man ikke forsvare sig med andet, så kan man jo altid blande en hund ind i det – rart ville det så blot være – hvis det var den rigtige hund!!
Det er normalt, at man får sine omkostninger dækket ved frivilligt arbejde, så det har jeg det godt nok med.
Jeg har det også godt med, at jeg stadig kan bruges og ikke som dig har gjort mig selv så upopulær, så ingen kan bruge mig.
De jeg arbejder sammen med, har lært mig, at kende og derfor har de også enstemmigt indstillet mig til endnu en tørn, sådan går det når folk kender en. Du kender mig ikke og ved ikke en skid.
Tøm du blot nogle flere vin flasker, så du har til portoen på de nye smædebreve, som jeg godt ved er oppe i din syge hjerne.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-01-13 08:47

Kære Tonganeser.

Du skrev:Hvis nu Ballehoff var kendt for sit "forfatterskab" eller for malerier eller fremragende klaverspil

Ikke alene har vi en forfatter der ikke kan stave, hvis sans for farver bliver til klatmalerier, men at skulle belemre dannede menneskers ører med klaverspil, er ganske enkelt for meget !!! Tænk sig skvattet der ikke engang kan betjene et tastatur til en pc bare nogenlunde stabilt, skal kunne spille klaver - det er den bedste vittighed i mange år !! Enhver kat ville rive sine tarme ud af bare frustration over resultatet af den såkaldte musik bb1 ville kunne frembringe.

De jeg arbejder sammen med, har lært mig, at kende og derfor har de også enstemmigt indstillet mig til endnu en tørn, sådan går det når folk kender en
Ja, det er sgu' aldeles ubegribeligt hvis det er sandheden. Grunden er sandsynligvis, at du har en klemme på nogle af dine "venner" og truer dem med offentliggørelse af diverse svinestreger de har begået sammen med dig selv !!! Men selvtilliden fejler skam ikke noget !!

Balledrøn: Ses vi i morgen søndag ??

ØV4
Multi-X³

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-01-13 10:33

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-01-13 13:52

Nu ved jeg tilfældigvis - fra sædvanlig velunderretttet kilde, at Ballehoff har et gammeldags trampeorgel derhjemme i stuen. Det stod vistnok oprindeligt på en af områdets nu nedlagte skoler. Foran orglet hænger et kristusbillede m/træværk og på hver side af billedet står en syvarmet lysestage. Så er banen vistnok pisset af, når der en sjælden gang ankommer en gæst.

Konen, som kommer fra Filipenserne, har anbragt klistermærker på tangenterne - altså A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L etc.

Meningen er så, at Ballehoff, hen advejen, skal kunne tilegne sig i det mindste "Lille Peter Ederkop" for fuldt udtrukket register. Da Ballehoff ikke kan huske alfabetet, er det stadig ikke lykkedes for Ballehoff at komme længere end til de første fire toner.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 26-01-13 14:15

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-01-13 18:19

Og tak fopr POINGENE kære TRD. Husk nu kameraet, så du kan forevige Ballehoff`s frådende adfærd. Så kan du smække det hele ind på YOU TUBE, så vi alle kan grine med.

Held og lykke

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-01-13 19:20

Citat
Og tak fopr POINGENE kære TRD.
Guuuuuud jeg troede, du havde fået poingene af Sandhedsvidnet

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-01-13 08:46

Nu skal du passe på, kære Tonganeser !!!

Du er sgu' ved at blive påvirket af al det skriveri om Balledoof - så, små slag, små slag !!!

Det troede jeg også, Tommy !!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-01-13 20:27

Kære Øjenvidnet4

Påvirket - skriver du. Det er nok en rigtig fortolkning, men med mit tidligere virke som skolelærer forsøger man sig, til sidste blodsdråbe, med anvendt pædagogik. Jeg hader at skulle give op, men jeg er ved at miste troen på at få Ballehoff til at melde sig til et kompetencegivende danskkursus - men tilsyneladende har mine bestræbelser ikke båret frugt.

Var på rævejagt i dag - men Mikkel var for snu.

Mvh.
Tonganeseren