/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Indkøb af garn fra Lidl
Fra : johannah01
Vist : 563 gange
55 point
Dato : 21-01-13 14:08

Hej strikkefans!
Nu har Lidl igen fået det bomuldsgarn, jeg løb tør for sidste forår. Men i de nærmeste to forretninger var jeg ikke heldig at få den farve, jeg søger.
Derfor henvender jeg mig til jer med en lille bøn om hjælp. Hvis du næste gang du er i Lidl ville kigge efter det garn, jeg mangler - og lægge 40 kr ud, hvis de har det - ville jeg være dig meget taknemmelig!
Hvis det lykkes, sender jeg dig penge incl. porto, inden du sender garnet til mig.
Garnet er pakket i 4 stks. pakker. Det hedder Spring Knitting Assortment. Et billede på pakken viser en dame i en bluse strikket i garnet - og i den farve jeg søger. Den er blågrøn og har nr. 0125.
På forhånd takker jeg så meget for hjælpen!
Kontakt mig gerne direkte på aslaug@essbredbaand.dk, så kan jeg også sende billedet på pakken.
Jeg ville gerne give langt mere end 55 points, men jeg har ikke flere.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-01-13 14:19

Citat
Jeg ville gerne give langt mere end 55 points, men jeg har ikke flere.

De points kan du godt glemme alt om, de er ikke en pind (strikkepind ) værd.

Håb blot på der er nogen der kommer forbi LIDL...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-01-13 14:46

Du er meget ihærdig, men kan Lidl da ikke skaffe det garn fra en nabo butik?

Og der må være noget galt med stavemåden/betegnelsen: "Spring Knitting Assortment"??
når man spørger på nettet får man kun dine 5 efterlysninger, de første helt fra foråret...

Kommentar
Fra : johannah01

Dato : 21-01-13 17:15

Hej marken,
Jeg forstod ikke helt din kommentar? Mener du, at pointsystemet ikke er noget værd, eller er du bare drillepind pga. mine sølle 55 point, der er for lidt i forhold til, hvad hjælpen er værd? Det sidste er jeg enig i, men jeg er som sagt fattig på point.

Hej Svend,
Det er ikke en service, Lidl eller andre discountbutikker giver sig af med. Og mht. mærket er det bare noget, de producerer en gang imellem. Det er det trælse ved det. Min ihærdighed skyldes såmænd at jeg har en 3/4 skøn sweater liggende med kun ét ærme

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-01-13 17:44

Det eneste uldgarn lidl har for nuværende er http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/lidl_dk/hs.xsl/index_23257.htm

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-01-13 18:37

Vi bor tæt på grænsen og kan undersøge om det tyske Lidl i Flensborg stadig har dit forårs garn,
men det er yderst tvivlsomt og betegnelsen "Spring Knitting Assortment" tyder jo på
at det er noget Lidl har markedsført uden for Tyskland?

Selv om vi skulle finde frem til den samme garn betegnelse,
er det jo yderst tvivlsom at det er helt, som det allerede strikkede,
så hvad med lidt op art, en blågrøn trøje med et orange ærme, det vil da væke opsigt...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-01-13 21:39

De der points er virkelig intet værd, så slap bare helt af desangående og spørg løs!

Drillepinden

Kommentar
Fra : johannah01

Dato : 22-01-13 09:41

Hej Svend
Mange tak for tilbuddet, men jeg tror du har ret i at Lidl i Tyskland ikke har det. Men jeg bor selv hernede i det synnejyske, så jeg kan selv tage turen over æ græns

Drillepind, tak for oplysningen