/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Autofuldførelse i Google
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 20-01-13 23:07

Jeg har bemærket, at når jeg er logget ind på min google konto, kommer der ikke søgeforslag når jeg skriver i søgefeltet. Når jeg er logget ud kommer der forslag frem, bare jeg skriver et enkelt bogstav. Hvordan retter jeg det, så der også kommer forslag når jeg er logget ind?

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 20-01-13 23:07

Jeg bruger Chrome

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-01-13 09:11

Sidste felt i addresselinien 3 streger giver adgang til en meny og her er en linie der giver adgang til indstillingerne, her må mangle et kryds.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 21-01-13 09:29

Jeg har krydset alt af. Det virker også - bare ikke når jeg er logget ind på min goggle-konto.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-01-13 09:33

Det er "Tandhjulet" der er på din kontoside du skal klikke på og så ind i "Søgeindstillinger"

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 21-01-13 09:45

Når jeg er logget ind er tandhjulet der ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-01-13 09:54

Er det ikke iGoogle du bruger, der er søgefeltet øverst, og indstilling(tandhjul) ude til højre?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 21-01-13 10:01

Prøv når du er logget ind på din konto at åbne http://www.google.dk/ig
der kan man indstille Søgeindstillinger

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-01-13 12:13
Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 26-01-13 11:46

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-01-13 13:42

velbekomme