/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sikkerhedsventil på SMEG-komfur
Fra : LarsGreve07
Vist : 731 gange
20 point
Dato : 20-01-13 16:41

Jeg har et SMEG gaskomfur CI65MVDK3, hvor der er problemer med en ventil. Den ventil, der skulle afbryde for gassen, når der ikke er ild i blusset, virker ikke. Jeg har prøvet at skifte termoføleren over fra et af de andre blus, men det virker ikke. Hvor er fejlen?

Når jeg åbner for gasventilen (uden at aktivere el-tænderen ved at trykke ind) kommer der gas ud, og det gør der ikke ved de andre blus

mvh Lars

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-13 11:32

Der er vist nok en Dansk reparatør til SMEG.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-01-13 16:10

Du ringer til den lokale gaskomfur service, find ham på google eller krak, lad være med at rode med det selv, komfuret kan forvolde megen skade!