/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke installere LoL
Fra : morten75
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 20-01-13 10:33

Hej vi har 3 pc som vi vil gerne installere LoL på. Det er også lykkedes fint på de 2 men den tredje skriver den efter spillet er downloadet at pc'eren ikke tillader adgang til serveren. Jeg har deaktiveret firewall, sat sikkerhed til det laveste men den vil bare ikke. Det ville være fedt hvis en kunne beskrive hvordan man åbner op for adgangen evt på denne måde: kontrolpanel> sikkerhedsindstilling> osv..
Mvh en far som er hårdt presset at nogle gale unger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-13 10:59

Flere oplysninger tak,
Hvad skal installeres?
Hvilken styresystem på computeren?
Hvordan gør du når du forsøger at installere?
Er det samme fremgangsmåde som på de computere hvor du godt kunne installere?
Er der samme styresystem på alle computere?

Kommentar
Fra : morten75

Dato : 20-01-13 11:05

Styresystem er MS
Spillet er LoL ( Leagues of legendes)
Har brugt samme fremgangsmåde
Der er Vista på den hvor det ikke virker. De 2 andre er det W7

Programmet skulle klare det hele selv men bliver stoppet

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 20-01-13 11:24

Når du installerer, højre klikker du så på installations programmet og klikker på Kør som administrator?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-01-13 11:29

Citat
efter spillet er downloadet at pc'eren ikke tillader adgang til serveren

Hvor mange Licenser har du?
Mener ikke du bare kan hente alle den du vil.

Kommentar
Fra : morten75

Dato : 20-01-13 14:21

det virkede o.v.n

Godkendelse af svar
Fra : morten75

Dato : 20-01-13 14:21

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-13 17:12

Godt det lykkedes men mystisk at du ikke skulle køre administrator på de andre