/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Navne fra dansk til kinesisk m.m
Fra : thewizards
Vist : 1016 gange
300 point
Dato : 19-01-13 21:07

Hej derude

Vi er en gruppe, som skal lave et projekt med børn mellem 8 og 12, som skal skrive deres navne på kinesisk, men vi mangler hjælp til at udføre dette projekt. Jeg håber der er nogle derude, som kan hjælpe med at finde frem til et oversættelseslink eller lign.

Hvis det også er muligt at fiske ideer til fremtilling af kinesisk legetøj i et sløjdlokale eller lign ville det også være super.

Måske for meget at forlange, men nogle ideer til kinesiske lege ville også være toppen.

Thewizard

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-13 02:29
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-13 02:41
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-01-13 06:09
Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 20-01-13 09:07

Jeg takker for de mange muligheder

I er fantastiske

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-01-13 11:41

Citat
g takker for de mange muligheder

I er fantastiske

Så syntes jeg at du bare for EN gang skyld skulle tage dig sammen og acpeterer et af de svar du kan bruge.
Du har 48 annulerede spørgsmål....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-01-13 11:42
Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 20-01-13 12:10

Til Piaskov

Dit indlæg er tilsyneladende helt på sin plads, men vær sød at forklarer mig i praksis.

Hvad mener du med at jeg har 48 annulerede spørgsmål. Jeg forsøger jo ikke at støde nogen på dette fantastiske site.

Jeg vil om nogen forbedre, der hvor der forbedres kan.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 300 point
Dato : 20-01-13 13:58

Hvis du klikker på det sidste link jeg satte ind vil du kunne se dine oplysninger om hvad du har haft spurgt om herinde.
Der står 48 annulerede spørgsmål fra dig.
Dvs. at du ikke har godkendt nogle af dem.
Når du har fået et svar du er tilfreds med trykker du på acpeter og trykker på send,

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-01-13 14:37

Knappen acpeter findes ikke, sikkert derfor.
Men til gengæld er der mange herinde, der hænger sig mere i de uløste problemer
istedet for at hjælpe.

Godkendelse af svar
Fra : thewizards

Dato : 20-01-13 19:08

Tak for svaret piaskov.