/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Forøge hastigheden på routeren Ha ha ha
Fra : Eyvind
Vist : 584 gange
50 point
Dato : 17-01-13 21:27

Det er dog det morsomste tip jeg endnu har set.
http://www.kandu.dk/tip22238.aspx

1. Forbindelsen til udbyderen foregår ikke via routerens / modems antenne.

2. Routerens signaler går fint gennem plast og
forbedres ikke ved at vride en kondensator af.

..................men ganske morsom video.........................til 5 ***** for udførelsen.

Eller tager jeg helt fejl.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-01-13 22:18

Har lige siddet og ser flere af hans videoer, og det er fup det hele.

De er ret komiske, ifølge ham kan man også gratis få mere ram og harddisk plads i sin maskine. Helt magisk ved at køre en kommando i windows....

Han er fuld af gas.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-13 23:08

Han får da noget opmærksomhed om ikke andet...

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-13 22:29

I den video som I omtaler siger han ikke noget som helst om at det øger hastigheden på internetforbindelsen, han siger det øger hastigheden på den trådløse forbindelse imellem computer og router/access point.

Om det så passer skal jeg lade står hen i det uvisse, har ikke testet det, agter heller ikke og gøre det. Men ud fra en logisk tankegang så burde det være sandt. Man kan betragte det som da vi var børn og havde en radio med dårligt signal, tog vi fat i antennen oplevede vi at signalet blev bedre. Jo større modtager flade, jo mere signal bliver opfanget.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-13 09:26

Tak for svaret webnoob. Ja det er jo rigtig nok når man ser på overskriften fra det klip.
Citat
Double your WiFi Speed for Free