/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java Plug-in 2 ssw h.... evt afinstaller
Fra : dhmoelsted
Vist : 1595 gange
100 point
Dato : 17-01-13 12:02

Når jeg starter pc op popper tit et skilt op at jeg kan komme hurtigere på 46 sek hvis jeg deaktiverer

Java Plug -in 2 SSW H...
jeg har win 7 og IE9

og er alm bruger kan jeg undvære denne ??

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-13 12:39

- hvis du bruger netbank, kan du ikke undvære den. Lad den være...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-01-13 12:42

Citat
Når jeg starter pc op popper tit et skilt op at jeg kan komme hurtigere på 46 sek hvis jeg deaktiverer

Hvilket program skriver det? sikker på du ikke har fået en virus.
Det er kun et Plugin, som du sikkert godt kan deaktivere, men det må vel stå på Java´s hjemmeside

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-13 13:10

Citat
Hvilket program skriver det?

Det gør IE8 og 9, næste gang du bliver spurgt kan du vælge at du ikke vil se den besked igen eller vælge hvor lang svartid der må gå

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-13 13:13

Nu er det vel den nyeste Java version Version 7 Opdatering 11 du har?

Ellers af-installer den Java du har på computeren nu og installer den nyeste version her:

http://www.java.com/en/download/index.jsp

Så er du sikret med den nyeste opdatering.

Vær opmærksom på! Du kommer til en dialogboks undervejs som vil installere en værktøjslinje med ASK, hvis du vil undgå den skal du fjerne fluebenet!

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-01-13 15:36

Jeg kører med java 6 update 37 ..har prøvet java 7 men så ville netbank ikke starte op på og jeg blev tilrådet af support at beholde version 6 der er en gennemtestet version ...og de 46 sek kan jeg så godt vente på

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-13 15:41

Der er en java 6update38!

Er den 46 sek om at loade hjælpefilen!?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-13 15:45
Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-01-13 15:56

til Klaudi

går ud fra når der skrives hvis jeg deaktiv. hjælpefil så er det den jeg sparer et lille minut på ..har update til 38
men osse ligemeget jeg er pens. så jeg har tid at vente

men angående 6 version 38 er den ikke ok ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-13 16:02

Citat
men angående 6 version 38 er den ikke ok ??

Det håber jeg da, den bruger jeg på min xp!

Bruger java 7 update 11, på win7

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-01-13 16:35

Tak for svaret Stouenberg.

så bliver der ikke pillet ved det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-13 16:57

selv tak!