/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
2 facebookkonti
Fra : arnerasmussen
Vist : 558 gange
120 point
Dato : 16-01-13 10:20

Ved en fejl er min kone kommet til at oprette sig 2 gange på Facebook. Kan vi slette den ene konto uden at risikere, at den anden ("rigtige") også slettes? Til de to konti er der samme navn, forskellige emailadresser, ens adgangskode. Skal vi ændre adgangskoden på den ene konto for at kunne slette den overflødige konto?
Venlig hilsen
AR

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 130 point
Dato : 16-01-13 10:31

Så længe I er sikre på hvilken en af kontoerne der er den rigtige og forkerte - ja så kan du slette den forkerte uden det har nogen påvirkning ellers!

Ellers ville det svare til at fordi du sletter din konto - så røg min også!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-13 10:40

Der er rigtig mange der har oprettet flere konti - lad bare den forkerte være, det betyder intet bare i selv kan huske hvilken en der skal bruges

Godkendelse af svar
Fra : arnerasmussen

Dato : 16-01-13 10:40

Tak for svaret peque. - vi vover pelsen!
Vh AR

Kommentar
Fra : arnerasmussen

Dato : 16-01-13 10:43

Til Nordsted1
Problemet er, at den "forkerte" konto automatisk popper op, når facebook åbnes og så er det umuligt at logge på den rigtige konto. Er der en indstilling, som skal ændres for at undgå dette?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-01-13 11:16

Slet browser data