/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Overfører alt fra MSN til SKYPE
Fra : ivanovic1
Vist : 520 gange
25 point
Dato : 15-01-13 10:51

Har lige lidt spørgsmål.

Har lige åbnet min MSN konto med Skype og den har totalt smadret det hele. Bare smidt samtlige kontakter ind i en stor bunke, dvs. kaldenavne er blevet fjernet, der er ingen grupper, data man har tastet ind omkring de forskellige personer er også fjernet.

1. Kan man overfører alt fra MSN grupper mv. eller skal man bare leve med Skype sletter disse data?
2. Kan man hente MSN ned nogen steder og åbne sin konto, så man kan hente disse informationer ind igen?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-13 18:52

Jeg går ud fra at det er Hotmail du vil hente (det er meget længe siden, at man kunne bruge MSN som efternavn i mail her i DK
Du kan sandsynligvis åbne din Hotmail gennem Windows live mail.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-13 09:42

Jeg er ved at samle mine link, og stødte på denne:
http://www.oldapps.com/msn_messenger.php
Men om det virker ved jeg ikke.