/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
slette cookies i Firefox
Fra : ingelein
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 14-01-13 23:03

Hej - Jeg har læst i hjælp at jeg skal trykke på Firefox knappen øverst osv.
Men der kommer ikke de vinduer frem, som hjælpen foreslår. Hvilken Firefox knap? Jeg gik ud fra at det var det øverste ikon for Firefox - men det er det ikke.
Kan nogen guide mig?
Hilsner - Ingelein

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 14-01-13 23:32

Tast ALT, så kommer der en menu linje øverst,
klik på Funktioner > Indstillinger,
klik på Privatliv, der kan du slette cookies

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-13 23:34

eller ALT så Funktioner, så Ryd nylig historik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-13 01:01

Ctrl. + Shift + Delete og klik på Detaljer, og sæt markering ud for det du vil slette og vælg hvor langt tilbage der skal slettes, de seneste timer eller I dag eller hele historikken

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-01-13 17:02

Hej til alle som har svaret:
Jeg har et Mac tastatur, og det reagerer ikke på de nævnte "indtastninger".
Jeg har ikke fået slettet nogen cookies.
Jeg anvender også internet explorer en gang imellem. Her kan jeg slette cookies, men er der et hold cookies i IE og et i FIREFOX.
Jeg har stadigvæk ikke fundet ud af hvad der i hjælpen til Firefox menes med at trykke på Firefox knappen. Hvilken?????? Der står øverst i menulinjen?????
hilsen - Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 15-01-13 17:11

Tak for svaret Klaudi.
Jeg har undladt at trykke ALT (?????) og har valgt funktioner/indstillinger/privatliv. Så fik jeg lov til at slette cookies mm.
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-13 17:28

velbekomme, FF knappen er den orange øverst til venstre(tror jeg)