/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stjerner til 3773
Fra : ans
Vist : 731 gange
500 point
Dato : 13-01-13 21:46

Du får lige 5 ***** af mig

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 510 point
Dato : 13-01-13 21:48

Find hellere en flash-kort læser til mig då.... Altid med på ballade hva' Ans??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-13 21:55

Det handler ikke om ballade, men om stjerner.

Ønsker du dig en flash-kort læser?

Er det sådan en http://www.billigflash.dk/shop/kortlaeser-kingston-mobilelite-203p.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Jeg husker godt nok uden en flash-kortlæser. Vidste slet ikke det eksisterede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-13 22:08

Jeg havde slet ikke set, at du havde stillet et helt "almindeligt" spørgsmål, som jeg vil afholde mig fra at svare på.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-01-13 04:04

Nu må han da vist have fået opmærksomhed nok

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-13 13:15

Ja, det er lige før jeg fortryder at jeg ikke selv gjorde opmærksom på mit Jubi i december,
men jeg var ikke klar over at have rundet et så skarpt hjørne i kandu.

Der er andre milepæle man ikke så nemt glemmer, eksempelvis læge check for nyt kørekort...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-13 13:19

svendgiversen

3773 har da også tænkt på dig for at sige tillykke

http://www.kandu.dk/spg165797.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-13 13:26

> mig-selv

I stedet for at være sur, så synes jeg, du skulle koncentrere dig om dine åbne spørgsmål.

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=284218

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-01-13 13:31

Jeg er skam ikke sur, men når andre spammer herinde, får de helvede og andet efter sig.

Mine åbne spørgsmål er nu mest tips, men det har du vel ikke lagt mærke til.
Og hvorfor skal jeg lukke noget jeg ikke har fået svar på.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 14-01-13 14:55

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-01-13 20:31

Mig-selv er er en tumpe og hans/hendes mening er ret ligegyldig. At vedkommende er et svin til at få afsluttet sine tråde viser jo bare alt. At man samtidig forsvarer sin dårlige opførsel er jo intet mindre end imponerende.