/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Olympus Camedia E-20P
Fra : pitepite
Vist : 283 gange
75 point
Dato : 13-01-13 20:24

Hej.

Jeg har ikke forstand på fotografiapparater men har købet en brugt en.

Det er en Olympus Camedia E-20P 5 Megapixel, men jeg vil gerne have så jeg kan zoome meget ind.

Hvad skal jeg købe som passer til kameraet (også gerne brugt).

Hygge
Pite

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 14-01-13 09:18

Tillykke med dit ny kamera. Jeg kan godt undre mig over at du har købt sådan et, som kræver en vis viden for at få glæde af alle mulighederne, når du hævder, du ikke har forstand på det. Men det kan du jo få.
Jeg mener Olympus har en tele på 420 mm som passer til. Køb den, hvis du har råd!
Og frem for alt: brug tid på at lære dit kamera godt at kende
God fornøjelse!