/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8 log på uden kode
Fra : o.v.n.
Vist : 1078 gange
200 point
Dato : 12-01-13 20:42

Der har tidligere været et spørgsmål om at gå direkte ind på Windows 8 uden startskærmen, jeg kan ikke finde spørgsmålet igen, kan nogen af jer huske spørgsmålet eller ved hvordan man undgår at skulle skrive adgangskode når Windows 8 er startet?
Selv synes jeg meget godt om den sikkerhed som er i at skulle skrive sin adgangskode, men jeg har lige her i eftermiddags opgraderet en bærbar og ejeren vil helst undgå at skulle skrive en kode hver gang computeren startes eller genstartes

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 210 point
Dato : 12-01-13 20:58

Har fundet en video som skulle vise det trin for trin:
http://www.youtube.com/watch?v=PJjK4NwK49o

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-13 21:16
Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-01-13 21:23
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-13 21:24

Super - tusind tak begge 2 det er den samme i vejledning viser og det virker
katekismus kom først og får derfor pointene

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-13 21:24

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-13 21:27

Det var altså i tip jeg skulle have ledt problemet blev løst også tak til xou som er kommet med mange gode tips om det nye styresystem desværre er pointbeholdningen ikke særlig stor så i andre må vente til en anden gang jeg får brug for hjælp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-13 21:40

o.v.n. -> Du ka' da altid låne ægte uforfalskede kando påængår af mig.
Jeg har 7878 af slagsen i banken
Hvor mange ska' du låne?
...og hvornår får jeg dem tilbage?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-01-13 21:46

Citat
desværre er pointbeholdningen ikke særlig stor så i andre må vente til en anden gang jeg får brug for hjælp

nu igen-

så må vi hellere købe svar på nogle af dine spørgsmål, så du har lidt at lege med igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-13 22:12

Citat
nu igen-
ja i begynder vist snart at kalde mig spørgejørgen
Tak for tilbudet Molokyle, jeg har også ret mange point men det er den slags man kan spørge for at jeg mangler

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-01-13 22:24

Jeg var lige ved at bruge betegnelsen "spørgejørgen", men den fik du så alligevel fanget og plantet selv.

Vi skal bare købe svar på alle de spørgsmål som har hængelås- hos o.v.n.

Så ryger de i puljen til "spørgejørgen" - altså o.v.n

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-01-13 13:42

Den noget lettere metode er at skifte kode på brugere og så undlade at skrive ngoet i "nyt kodeord" og i "gentag nyt kodeord"

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:10

Hvad er status på spørgsmålet?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-13 07:51

Halloooo!!!