/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
flettet tasker.
Fra : mariamus01
Vist : 553 gange
20 point
Dato : 12-01-13 20:29

Hej.
Jeg må bare finde ud af at lave flettet tasker (papir med tape på) jeg har lavet ringene, og kan også sy dem sammen, men bunden kan jeg ikke finde ud af jeg har set på mange hjemmesider, men det lykkes ikke at få det rigtigt. Er der nogen som vil have selskab af mig, som sidder alene med denne fantastiske hobby, og som er mester i det, så hører jeg gerne fra dig.

Eva.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-13 20:36

Papir med tape på?? Mener du ikke kaffeposer e.lign?? Jeg har ikke selv prøvet at lave en - endnu - men de er enormt flotte. Måske du kan bruge denne film

http://www.youtube.com/watch?v=nCWn4LmyA9E

Der er flere ude til højre når du har klikket dig ind

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 20 point
Dato : 12-01-13 21:41

http://www.youtube.com/watch?v=Wog2mPv4pYo

denne viser bunden. Godt fundet Nordsted1

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-01-13 21:43

Man kan jo blive helt opslugt af det :)

Velkommen her på kandu.dk iøvrigt

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 12-01-13 21:57

strikket sammen med nogen som lavet de der tasker, armbånd mv

Nå men de købte deres tape i Tiger og Aldi i stedet for hobby butikker og andre smarte steder og sparet en hel del penge

Godkendelse af svar
Fra : mariamus01

Dato : 13-01-13 16:10

Tak for linktil denne hjemmeside, den er virkelig go. Jubiiiiii nu kan jeg lave bunden

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-01-13 16:32

selvtak, men det var nu Nordsted1, der viste linket, jeg viste bare den der lavede bunden.

Kommentar
Fra : mariamus01

Dato : 15-01-13 09:09

Hej smuller 54.

Det var også bunden jeg ikke kunne finde ud af. Så nu kræver det vist bare lidt øvelse, men det er meget sjovt at lave.