/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Triax t- hd 409 optage
Fra : Broderpivert
Vist : 292 gange
100 point
Dato : 12-01-13 11:51

Hej. Jeg har fået en triax 409 og har sat en ekstern hdd til.
Men når jeg prøver at formater den via boksen, kan det ikke lade sig gøre.
Jeg har sat hdd til min pc og der kan jeg formatere med nfts eller exsata.
Men kan det passe at jeg ikke kan formatere hdd til esata, for det
Står der i manualen at det skal være. Eller er jeg helt grøn på dette område?

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 12-01-13 11:55

Ups. Exfat og nfts

Annuller spørgsmålet
Fra : Broderpivert

Dato : 12-01-13 12:02

Har fundet ud af hvad der var galt