/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Hvor købes massagesten?
Fra : hojriiskim
Vist : 912 gange
100 point
Dato : 11-01-13 10:25

Er lidt sent ude med min jagt efter massagesten, altså den slags der kan varmes op og bruges til massage. Jeg skulle gerne bruge dem i aften hvor jeg har lovet at forkæle kæresten, derfor er webshops ikke lige en mulighed.

Er der nogen der ved hvor man kan købe stenene(uden de koster 500-1000kr)? Jeg er i Viborg, Ikast, Herning området idag.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 11-01-13 10:40

Du kunne jo prøve her, om ikke du kunne købe på stedet (se allernederst på siden):
http://altermed.dk/omOs.php

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 11-01-13 11:07

Hmmm... er massagesten ikke blot alm. granit-, (rhombe-)porfyr- eller basaltsten, som er skuret i fine runde former ved lang tids rullen rundt på havbunden?

Disse kan findes i millionvis ved snart sagt enhver dansk strand.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 11-01-13 11:30

Ikke nogen dårlig ide Molekyle. Dog er jeg lige midt i jylland, så der er ret langt til vandet efter sten. :) Men det kunne jo være man kunne være heldig at finde nogen i et havecenter eller lignende..

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-02-13 15:27

Tak for svaret molokyle. Fandt nogle sten i et plantecenter.