/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Visum.
Fra : kol
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 10-01-13 23:29

Hej.
Skal man have visum til Kina hvis man bare skal mellemlande og vente i 2,5 time og flyve videre igen .
Hvor kan man finde svar på det.

Hilsen Kol

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-01-13 23:46

Det skal du spørge luftfartsselskabet om.

Jeg tror det ikke . M;en hvis du skal skiftelufthavn eller på anden måde ud af transferområdet kan det være at et transitvisum er nødvendigt.

Regn ikke med de svar du får her i kandu. Folk svarer rask væk ud fra de rene gætterier.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-13 00:49

Det lyder helt umuligt. Når Transor har svaret er det gerne lig med den skinbarlige sandhed. Og han ved virkelig alt om alting!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-01-13 08:59

Sålænge du ikek skal checke ud og forlade transitområdet, så er der ikke behov for visum

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 11-01-13 22:29

Her er svaret, : http://chinaembassy.dk/

Danske statsborgere skal have visum for at rejse ind i Kina. Dog kan man rejse transit gennem Kina inden for 48 timer uden visum, ligesom man, hvis man rejser i gruppe, kan opholde sig i op til 15 dage i Hainan-provinsen uden visum.

http://www.rejseliv.dk/husk-penge-pas-og-visum

http://www.visaforchina.org/CPH_EN/visainstruction/252329.shtml

Kommentar
Fra : kol

Dato : 11-01-13 22:41

Hej kortoververden
Kunne du uddybe dette, du lyder meget sikker.
Hilsen Kol.

Godkendelse af svar
Fra : kol

Dato : 13-01-13 07:49

Tak for svaret katekismus.

Jeg fandt det på en af de sider du sendte.

Hilsen Kol