/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl i Windows mail MSOE.DLL
Fra : axelbjarne
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 10-01-13 17:39

Fejl i Windows mail MSOE.DLL, fejlkode 0x80070002 - så kan jeg ikke starte Windows Mail, da MSOE ikke kan initialiseres.

Jeg har kørt CHKDESK, fejlsikret tilstand, forsøgt at downloade filen, og ligge den ind...intet lykkedes...

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-13 18:20

Ikke et problem jeg har oplevet, men har forsøgt at finde en løsning på google.

Prøv at gennemlæse denne beskrivelse, der er 2 forskellige løsninger som du kan prøve.

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-windows_programs/how-can-i-fix-winmail-error-code-0x80070002/e435e688-41a2-43fb-a0f8-82a8a6c0d063?msgId=8ae8bfd6-65be-43eb-a577-3edc4e2a6f70

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-01-13 19:26

Det bliver vist en hård nød at knække...har lige været i registreringsdatabasen og slettet Windows Mail nøglen, kørte så en stystemgendannelse fra den 30.12.2012, men det gjorde ingen forskel...

Stadig meddelelsen om at Windows Mail kan ikke starte, fordi MSOE.DLL kan ikke initialiseres..

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-01-13 19:32

Det gik heller ikke...

Systemgendannelse blev ikke fuldført. Systemfilerne og indstillingerne på computeren er ikke ændret.

Detaljer:
Der opstod en uspecificeret fejl under systemgendannelse.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-01-13 20:03

Fejler systemgendannelse?
Så er din windows installation måske også mere eller mindre corrupt...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-01-13 21:19

Jeg har fra tidernes morgen altid kørt med 2 harddiske, og på nr. 1 har jeg taget imod tilbuddet om at installere Windows 8, for 229,- kr. - Årsagen til, at jeg kører med Vista på nr.2, er at jeg kan godt lide, at spille hjerterfri, og det findes ikke på Windows 8 - men jeg overvejer at kopiere Windows 8 over på den anden harddisk også...det sker nok....jeg synes godt om Windows 8, efter at jeg har lært den at kende....

mvh.
Axel

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 11-01-13 05:54

Tak for svaret katekismus.