/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Else Helene Olsen gift hende
Fra : 2601
Vist : 857 gange
400 point
Dato : 08-01-13 16:58

Jeg søger hvor Else Helene Olsen født 7 sep 1917 i Ejby, Glostrup sogn i Smørum herred, Københavns amt og døbt 14 october 1917 i Frederiksberg Kirke, Frederiksberg sogn i København, Københavns amt.

Hun skulle blive gift ca. 1936-1937 med Kontorassistent Flymann, men hvor? hun dør ca. 2007 i Frederiksberg slot sogn i København, Københavns amt.

Nogle der kender hende. Hun eller Flymann optræder ikke i Politiets register ligesom hendes fader Lagerchef Einar Ole Viggo Olsen. Jeg har set efter hende i Frederiksbergs Sogne samt Københavnske uden at finde hende eller børn der bliver døbt i Frederiksberg og Grøndals Kirkebog.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-01-13 17:05

Man skal ikke snage så meget i andre menneskers forhold.
Især ikke så kort tid efter deres død. Der kan jo være levende efterkommere eller venner som finder det anstrødeligt.

Kommentar
Fra : Finn_Kyhn

Dato : 08-01-13 17:16

Det kan også være en moster hvor man søger sine fætre og kusiner. Man snager ikke når man opsøger på en åben og anstændig måde.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 08-01-13 21:45

Til transor

Du kan have ret, men det er en tandte der i en del år er blevet væk og nu er de fleste væk og min morfor søger jeg.

Med venlig hilsen 2601

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 08-01-13 21:48

Til Til transor

Der skulle stå mor er nu 99 år og kan ikke huske merer og har været på plegehjem i ca 9 år så kontakten er gået.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 08-01-13 21:49

Til Finn_Kyhn

Desværrer så har du ret.

Med venlig hilsen

Accepteret svar
Fra : Påsse

Modtaget 400 point
Dato : 08-01-13 23:28

Hej 2601

Du finder deres vielse i :

København - Sokkelund - Grøndal
vielser 1936 - 1946
(opslag 34 nr. 50)

Hilsen Påsse

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 09-01-13 01:30

Tak for svaret Påsse.

Nej mange tak for svaret. Nu bliver min mor glad.

Med venlig hilsen.