/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Krøyer kugler...hvad er forskellen ?
Fra : hovsada
Vist : 1018 gange
100 point
Dato : 08-01-13 15:47

http://www.grafical.dk/kroeyerkugler-100-l_2.aspx

http://www.prispresseren.dk/hus-have/sitting-bull/the-bull-sakkestol/sakkestol-fyld?gclid=CPCDgJv-2LQCFUZ2cAodNgcA9g

skal bruges til hundepude...dem jeg købte sidst til opfyldning i en hundeudstyrsforretning(der ikke har dem mer) fylder mindre og mindre. Men hænger pris og "kvalitet" sammen ??

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 08-01-13 16:22

kør i byggemarkedet og køb det der bruges til hulmursisolering
333 L for 300,00 kr
det er presis det samme , bliver bare kaldt noget andet

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-01-13 16:50

nej det er det ikke - det til isolering er lavet af affald/kasse og plader der er grannuleret og tilsat brandhæmmer. Det er sundhedsskadeligt og ikke stabilt ved tryk.
Jeg spørger til det der blir kaldt "krøyer-kugler" men har meget forskellige priser !!!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-13 17:14

Her garanterer de for ægtheden af Krøyerkugler

http://www.sitonit.dk/product.asp?product=18

Prisen for 100 l kr. 169,- er så en mellempris af det, du selv har fundet.

Men i dit billige eksempel står der Ikke tilsat flammehæmmer

Så det er op til dig selv, hvor du vil bestille.

Håber din hund bliver glad for sin nye pude

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-01-13 17:45

det er sådan set en gammel pude , som den elsker - den kræver bare refill af og til !

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 08-01-13 17:51

Indrømmer er for doven til at lige at google om Jysk har sækkestole på tilbud - ved ikke om det er det orginale fyld der er i - men synes de er lige så gode og så er det billiger når deres sække stole eer på tilbud

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-01-13 19:18

Jeg har lavet flere sækkepuder til mine hund (nu kun én hund, desværre), og jeg brugte fyld fra Stof og Stil:

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=5095

De er rigtig gode til det formål.

Der kan nu godt være kvalitetsforskel på kuglerne, men disse er gode. Og ellers må du jo bare fylde på en gang imellem, hvis puderne bliver for flade.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-13 19:24

Men Stof og Stil beskriver ikke hvilket materiale, der er brugt.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-01-13 19:48
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-01-13 23:01
Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-01-13 23:39

katekismus..det er jo bare en gentagelse af de forrige...

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 08-01-13 23:50

Tak for svaret ans.