/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pachard Bell glemmer sin skærm.
Fra : stone47
Vist : 445 gange
500 point
Dato : 08-01-13 13:46

Sidder med en Pachard Bell baerbar easynote LJ73. Min veninde har næsten ikke mere hår tilbage. Pludselig vil skærmen ikke komme med igen. Jeg ser på det foreslår en genopretning, er lavet samme resultat. Tager al dvale fra den, samme resultat. Det ser ud til at have noget at gøre med at windows vil køre diasshow på skrivebordet og i et billede skift eller sådan noget kommer skærmen ikke videre.
PC kører fint inde bag ved, hvis du tager USB musen af ag sætter den på igen bimler den bekræftende.
nogen der har hørt om noget sådant.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-13 14:46

Prøv at fjerne grafik driver i Enhedshåndtering og genstart pc,
så skulle den selv finde bedst egnet driver, ellers geninstaller driver fra cd eller hvor du nu har den gemt!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-13 06:04

Virker pc med en ekstern skærm?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-01-13 18:18

På min bærbar, virkede det, at tage batteriet fra og sætte det i igen.

Men jeg har ikke forstand på om det vil virke - så fortæller bare hvordan jeg fik løst det samme problem.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 10-01-13 18:31

OK extern skærm er også borte, men de er jo ikke uden baggrundslys. Der er forbindelse til skærmen.
PC kan slukkes og virker så igen, også tag batteriet af og sæt det på og tænd er ok.
men efter nogen giver den en windows lyd og er væk.
kikkede lidt på om det ikke er det diasshow windows vil lave der har betydning.
lige som det sker ved billede skift i dette.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 16-01-13 08:52

hvis den kører med kun et billede som skrivebordsbaggrund virker den.
hilsen steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-13 09:29

Citat
hvis den kører med kun et billede som skrivebordsbaggrund virker den.

Det er vel os mest normalt med kun 1 billide, hvordan har du flere, er det en wallpaper changer du har kørende?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 16-01-13 12:50

Nej den må bare ikke køre det diasshow windows har lagt på her på det sidste. Jeg fandt ikke ud af at fjerne det helt, men bare der er kun et billede går det fint.
hilsen Steen
PS: hvem vil have points hej hej, jeg ser lige bare vi lige får læst resultatet, så lukker jeg den.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 16-01-13 13:21

Du skal så kun vælge 1 billede i Personlige indstillinger > Skrivebordsbaggrund,
hvis du vælger flere så skifter den på et givent tidspunkt, fra 10 sek til 1 dag

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 16-01-13 19:46

ja det er i skiftet det går galt, Pc kører inde bagved, men billedet bliver sort.
steen

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 26-01-13 09:04

Tak for svaret Klaudi.
vi høres

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-01-13 10:08

velbekomme