/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
netværk
Fra : kivi
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 08-01-13 08:16

jeg håber en eller anden kan give mig en forklaring på hvad har lavet , den kom frem og sagde at jeg skulle installere netværks protokol til ipv4 men når jeg så går ind og vil installerer ber den om netværksprotol og prøver jeg andre er det det samme så hvad har gjort og hvor finder jeg en netværksprotokol ,windows 7 ultimate

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-01-13 09:07

Hvilken computer, den netværksprotokol du beskriver har jeg kun set på min MAC, men den kører som de andre PC'er med TCIP som protokol.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-01-13 09:13

det er en ganske almindelig pc i gamle dage ville man kalde det en bambus pc

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-01-13 11:59

Hvad beder dig om at installeret IPv4? Køre du med IPv6 lige nu?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-01-13 12:09

det er det jeg ikke finde ud af men når jeg går ind og vil installere klient/protokol ber den om netværksprotokol men hvor finder jeg den den ligger ikke på min pc ????

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-01-13 12:39

Hvilket styresystem

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-01-13 12:58

Så lad mig spørge anderledes, hvorfor vil du installere IPv4?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-01-13 13:08

Jeg har XP Proff. Hvis du også har XP, så går ku i kontrolpanel-nedværksforbindelser- LAN netværk- egenskaber, så kommer der et skema hvor man kan tilføje netværksprotokol, vælg protokol- TCIP og installer den

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-01-13 13:46

jeg kører windows 7 men jeg undrer mig over hvorfor den kom frem og bad om netværksprotokol og når jeg så går ind via netværkkort og prøver at installere protokol ber den om netværksprotokol normalt mener jeg at den finder den selv på pc`en men ikke her så???

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-01-13 14:12

Win 7 finder normalt alle netværksforbindelser under installation, HVIS netværkskablet er tilsluttet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-01-13 14:40

Kan du evt. tage et screen dump af egenskaberne på netværksforbindelsen og poste det herinde?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-01-13 18:23

jeg har prøvet at tage et billed af egenskaber men det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre at ind sætte et billed her

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-01-13 20:53

upload det til www.peecee.dk og post linket herinde.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-01-13 08:02
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-13 21:21

Det er det skam og på det billede kan man se at IPv4 er installeret på din computer.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 10-01-13 08:04

Tak for svaret webnoob.