/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
utæt vindjakke
Fra : gulvang
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 06-01-13 08:50

Hvordan imprægner jeg en vindjakke så den igen er vandtæt efter at jeg har vasket den?
mvh. gulvang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-13 09:05

Der findes flere forskellige produkter til at spraye på, bl.a dette

http://www.grangers.co.uk/DK/clothing-type.cfm?typeid=12

Du kan også indlevere den på renseri, hvor de kan gøre det for dig.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 06-01-13 09:38

Jeg tror du er landet på den forkerte side med dit spørgsmål

..... Men bortset fra det, så bruger jeg altid det samme impræneringsmiddel som jeg bruger til sko. Det bruger jeg også når jeg imprænerer min havepavillion, mit fortelt, mine gulvtæpper.... alt sammen efter vask selvfølgelig.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-01-13 11:21

Da børnene var små imprægnerede jeg deres flyverdragter med det samme, som jeg brugte til vores støvler.

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 06-01-13 11:28

Jeg har købt noget der virker fint.
Det hedder "Tex-Micro Wash & Clean" købt hos Sportsmaster.

Kommes i vaskemaskinen og jakken vaskes så.

Pris omkring 120 Kr.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 06-01-13 12:42

Husk brug ALDRIG skyllemidel så mister den alt impreninger

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 06-01-13 13:11

Så lige de havde sådan en spary til 18 kr i Aldi fra i dag a

Det er billigt jeg har købt i Intersport og Sportmaster og der taler vi andre priser om kvalitiet er lige så god tør jeg ikke sige - er dog ikke udelt begaster for hverken Intersport eller Sportmaster, det bedste er at fra start at behandle tøjet rigtig. Men er uheldet ude er det dejligt lige at kunne sprye

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 08-01-13 12:18

Det skal bare være et siliconeprodukt. Om det så er til tøj, sko eller strømfordeleren på bilen er lige meget. Vælg det billigste