/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows forfalskning
Fra : jansler
Vist : 770 gange
100 point
Dato : 05-01-13 09:00

Hej
Jeg har pludselig fået denne besked, når jeg starter min bærbare.

Du er muligvis offer for forfalsket software.
.... Gå online og foretag opdatering nu.

Hvis jeg gør det skal jeg betale 587 kr for Windows 7

Alt på min bærbare er originale MS produkter. Hvordan kan dette ske? En der kan hjælpe mig?

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 05-01-13 09:30

Det ser for mig ud som om, windows er kommet lidt tæt på i deres kontrol af din Pc sommetider forsvinder denne meddelelse igen når nogle opdateringer har klaret tingene. Det ligger i den måde windows update kontrollerer din PC.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 05-01-13 09:32

Pas på, det er helt sikkert en plattenslager, der vil grave dine penge til sig. Jeg har også haft sådan en, slet den med det samme. Windows laver jo løbende softwareopdateringer, så det kommer ikke fra Microsoft.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-01-13 09:32

Gå ind på Microsofts hjemmeside og søg efter - for kontrol af originat software, så tjekker de dii Windows ver. om den er original - du har jo intet at frygte, og har din forhandler solgt dig noget der ikke er originalt, stå du med en god sag!

Læs mere her:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/help/genuine/faq

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 110 point
Dato : 05-01-13 09:41
Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 05-01-13 10:23

Hej igen

Tusinde tak for hjælpen. Jeg er blevet godkendt som 'original'

God weekend.

Glade hilsner
Janlser