/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
EB player
Fra : leiflp
Vist : 748 gange
100 point
Dato : 04-01-13 16:43

Google
På Ekstrabledets hjemmeside kan jeg godt se deres videoer, men jeg kan ikke få full screen. Kan nogen hjælpe.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-01-13 16:54

Den kan ikke vise full screen!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 04-01-13 16:55

Ja, det kan ekstrabladet, hvis de gider. Vi andre kan heller ikke få den til at virke. Jeg kan f.eks. heller ikke få den til at pause.

Se også:
http://kandu.dk/Spg165046.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-01-13 16:57

Se evt tidligere spørgsmål!

Video-klip på Ekstrabladet
http://www.kandu.dk/Spg165046.aspx

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-13 21:41

EB kopierer de fleste af videoerne fra Youtube. Dette gør de for at tjene på reklamer.
Deres afspiller er bare elendig, kvaliteten af videoerne bliver meget ringere, den har ofte problemer med at streame, forskellige computere oplever forskellige problemer men generelt så er der ingen af deres kontroller der virker i ebplayer ud over to, start og genstart.

Det er simpelthen ikke godt nok

Godkendelse af svar
Fra : leiflp

Dato : 05-01-13 03:22

Tak for svaret EXTERMINATOR. Så vil jeg ikke gøre mere ud af det, men betragte Ekstrabladet som idioterne omkring problemet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-13 09:24

Selv tak!