/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tekst vil ikke skifte farve i Word?
Fra : cristian2
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 04-01-13 12:28

Jeg arbejder i Win7, Office 2003. Jeg kan pludselig ikke skrive med anden farve end standard (sort) i Word. Hvis jeg highlighter et stykke tekst og vælger en anden farve oppe i menuen, forbliver farven sort. En sjælden gang dukker der en mulighed op, hvis jeg efterfølgende højre-klikker på teksten: "Acceptér ændringer". Kun når den mulighed dukker op (og det virker meget tilfældigt hvornår) og jeg klikker på dén, ændrer teksten farve.

Går jeg ind i "Indstillinger", "Ændringer" er den sat til "(Ingen)" og "Automatisk" på alle 4 flueben.

Jeg har også problemer med at mine Word-filer er enormt tunge, fordi den åbenbart gemmer alle mine rettelser i teksten (skjult) frem for at slette dem helt.

Kan det have noget med problemet at gøre?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-13 13:38

Når noget KUN sker af og til, skyldes det "systemfejl".....

Altså enten Windows eller Office (sandsynligvis det sidste....)

Så en rep eller geninstall er på sin plads....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-13 14:11

Citat
Jeg har også problemer med at mine Word-filer er enormt tunge, fordi den åbenbart gemmer alle mine rettelser i teksten (skjult) frem for at slette dem helt.

Hvis du gemmer i et nyt navn, sletter den vistnok slette-historikken.

Det er jo altid en god ide at gemme i nyt navn en gang i mellem.
Eks:
abc.doc
abc1.doc
abc2.doc
Så kan du altid falde tilbage til den foregående udgave....................hvis der rodes for meget.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-01-13 13:32

Sæt CD'en med Officeprogrammet i og Kør en Reparation - Genstart PC og Prøv et Nyt Dokument, så skulle det gerne køre igen

Clou