/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ipad4
Fra : WonderfulQ
Vist : 707 gange
147 point
Dato : 04-01-13 11:57

Nu er jeg TRÆT af, at diskutere med min klassekammerat. Så vil I ikke hjælpe.

Er ipad4 udkommet ?

Jeg siger ja - i naturlig størrelse. ( samme størrelse som 1,2 og 3 - 9,7'' )

Han siger nej - den ipad4 der er udkommet - sidst i 2012 er en mini.

HVEM HAR RET !?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-13 12:09
Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 04-01-13 12:18

Tak for hjælpen - men han nægter stadig. Jeg viste ham tilmed siden - men påstår, at han først tror på mig når jeg finder den på Apples hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 147 point
Dato : 04-01-13 13:24

Han er en dårlig taber

http://ipadguide.dk/nyheder/apple-praesenterer-ipad-4-generation/

Den nye iPad kan fås i Danmark allerede den 2. november.

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 04-01-13 13:46

Ja det er han altså.

Jeg siger tak for hjælpen. Sender lige et link til ham - så fatter han det vel. :)

Godkendelse af svar
Fra : WonderfulQ

Dato : 04-01-13 13:47

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-01-13 16:03

Der er ikke nogen iPad 4

Det er rigtigt at den seneste opdatering er 4. generation, men der findes ikke noget produkt der hedder iPad 4

Derfindes iPad 1, iPad 2, "Den nye iPad" og den seneste som bare hedder iPad