/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Android mobil
Fra : Sunnyman
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 04-01-13 10:26

Nogle af jer eksperter der ved om man på en Android telefon kan tage et skærmbilled ?

Iphone kan jo ved at trykke på begge knapper samtidig, Men kan en Android telefon ??

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 04-01-13 10:36

På min Nexus S er det tænd knap og volume ned samtidigt!

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 04-01-13 10:56

Er forsøgt---- det var det ikke her

Min er en Google Note telefon.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 04-01-13 10:59

Så prøv Home og tænd!

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 04-01-13 12:45
Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 04-01-13 13:44

Det er forskelligt fra model til model!
På min Samsung Galaxy S foregår det ved at trykke og holde på "Tilbage" (nederste højre) og samtidig klikke på "Hjem" (nederste midt) og så vente ca 2 sekunder så skærmen bliver optaget inden "tilbage" knappen kan slippes.
mvh
Janus