/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor ligger Lillevangskirken
Fra : Bille1948
Vist : 811 gange
500 point
Dato : 03-01-13 19:59

Hverken Trap Danmark 4. udgave eller Google kan give mig svaret. Det nærmeste kommer Google med en henvisning til en hjemmeside fra en slægtsforsker, der mener det ligger i Sokkelund Herred.

Nogen, der ved bedre?

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 03-01-13 20:04

Mon ikke det er Lindevangskirken på Frederiksberg
I gamle dage hed Frederiksberg Sokkelund herred.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-01-13 20:27

Det kan ikke afvises, men hvorfor kommer der ikke noget frem i Google, når der søges på det?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 510 point
Dato : 03-01-13 20:34

Det gør der også, hvis du staver det Lindevangskirken

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 03-01-13 20:58

Tak for svaret bentjuul.

Du har da fuldstændig ret.

Det er så også svaret på, hvorfor det ikke er med i Trap DK 4. udg., da det ikke eksisterede på det tidspunkt.