/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Grundig tv
Fra : 3.kande
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 03-01-13 11:50

Vi har et LCD TV 46 VLE 7139 BR Grundig. Problemet er at når kanalerne er indstillet, går der måske 3 dage så skal vi søge igen, da de fleste kanaler er forsvundet. Er der en måde vi kan fastlåse dem på, og selv låse op igen. PFT.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-13 12:00

Hvilket udbyder har i af tv kanaler

Kommentar
Fra : 3.kande

Dato : 03-01-13 12:10

Vi har Yousee.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-13 21:43

hej igen jeg har ikke lige mnuellen foran mig men når du gå ind og skal sætte den til at søge efter kanaler er det kode >>>999<<< altså kode 999 du skal tasta ind (der du kan) så finder den det hurtige ,men kan du ikke finde ud af det giver jeg et svar med manuel som baggrund imorgen hilsen Xou

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-13 21:45
Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-01-13 13:54

fandt manuelen der stod:
Du kan fremskynde søgningen. Til dette har
du brug for informationer om frekvens og
netværk-ID. Du kan få disse oplysninger fra
din kabeludbyder eller finde det i fora på
internettet.
og nr999 skal på der.
http://www.grundig.de/downloads/bedienungsanleitung/
hilsen Xou

Kommentar
Fra : 3.kande

Dato : 04-01-13 15:41

Tak for hjælpen. Vi har låst menuen og givet en ny pin kode. Vi må vente og se, alle kanaler er der nu, men hvor længe, vi håber mere end 3 dage!!!!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-01-13 16:40

selvtak jeg venter bare giv jer tid
hilsen Xou

Kommentar
Fra : 3.kande

Dato : 06-01-13 10:41

Ja, så er kanalerne væk igen, jeg tror vi må henvende os til leverandøren. Tak for hjælpen og god søndag.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-01-13 14:41

I lige måde ,jeg kender en der har haft problemmer med grundig det var fjernbetjeningen og hun fik en ny,så bare gå ned i "Elgiganten" og forklar prolemmet - hilsen Xou