/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ja, og hvad er det her for en?
Fra : ThomasCSR
Vist : 685 gange
100 point
Dato : 02-01-13 18:40

Farvefilm. 1975 - 1995. Mener, det er en krimi. Jeg tror, at nogen gemmer sig i en biograf. Der vises Rocky Horror Picture Show, og det helt store fublikumshow fyres af. (Det er udelukkende pga den scene, at jeg leder efter filmen).
Hvem er med? Måske Mickey Rourke. En "lille" film, dvs. ikke en, de fleste vil huske.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-13 19:20

Har næsten lige set den, men kan sgu ikke komme nærmere på ´den´.
Sikker på du ikke skal over i Sci/Fi genren? Goonie´s? eller en eller anden ´plat´ film.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 02-01-13 19:35

Tror det ikke. Jeg er ikke meget scifi-seer, men jeg har sikkert set den i TV, og der ryger alting jo let med. Tror mere, det er i krimikomediegenren. Mener, det er "helten og heltinden", der gemmer sig i forvirringen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-13 20:07

Tror du har ret, men sikkert en film man ikke lige lægger mærke til
den jeg tænkte på var Flash Gordon, hvor Doktor: Sakarow? skal hjerne-slettes
og der ryger diverse klip´s forbi skærmen, men har lige kørt filmen igennem og NEJ
der var for mange hitler og lignende.

Mener også at have set ´snittet´ i en tegnefilm, men det er sikkert for langt ude
men kan stadig følge dig, og lytter med her.

Eller også skal du måske over til en af brødrene Baldwin, istedet for Ruorke
http://en.wikipedia.org/wiki/Baldwin_brothers

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-13 20:11
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-01-13 20:13

Syntes nok jeg kendte profilen med de mange

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-13 20:29

Prøv at kigge under "referenced in" eller "featured in" på http://www.imdb.com/title/tt0073629/trivia?tab=mc

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 02-01-13 20:36

Hehe. Det skyldes, at jeg ikke lader spørgsmål stå i det uendelige. Efter en måneds tid, lukker jeg dem. Brugbare svar findes næppe efter den periode, og det skaber overskuelighed i rækken af spørgsmål. En anden grund er, at jeg ikke er hel ung længere, og at mine spørgsmål derfor går på film, der er glemt/uset af de fleste her. Håber dog altid på bid.
Er der ellers noget galt i at lukke ubesvarede spørgsmål. (Jeg har faktisk givet point for sjove svar, selv om de ikke kunne bruges).

Godkendelse af svar
Fra : ThomasCSR

Dato : 02-01-13 20:42

Tak for svaret jqb.
Jeg havde faktisk selv fundet Fame, men troede ikke rigtig på, at jeg nogensinde havde set den, men efter beskrivelsen i dit link, tror jeg det er den. Den er i alle tilfælde allerede bestilt. Tak.