/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Flytning af videoklip
Fra : rastaMe
Vist : 515 gange
148 point
Dato : 31-12-12 15:29

Hej
Jeg har en hel masse små videoklip på min computer og jeg vil gerne have dem over på min ipad. Problemet er at jeg ikke kan finde ud af at flytte dem :( lige nu ståt de til at afspilles i windows mediaplayer og jeg kan bare ikke få dem over i itunes har prøvet "afspil med" og alt det der! Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-13 14:03

har du ikke noget software eller stik/ Bluetooth til at overføre filerne med.
Når jeg skal overføre filer (ældgammel) genstand, så skal jeg bruge et synkroniserings program

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-13 01:08

Om mediefiler skal afspilles med Itunes, Mediaplayer, Adobe Flashplayer eller andet software er i dette tilfælde sagen uvedkommende. Dette styres af operativsystemet association mellem program og data og er overladt til brugeren/administratoren at bestemme på pågældende enhed.

Selve mediefilerne er vel i et eller andet 'format': Mpeg 2, 3 eller 4, AVI, WMF, WMV, FLA, FID, DivX, Asf ...eller noget helt 5 ???

Alt du skal gøre er at flytte kildefilerne (mediefilerne = dine videoklip) over på din iPad og så afspille dem dér, med den videoafspiller du har associeret med pågældende videoformat.

..og er du sikker på at du afspiller lokale mediefiler med iTunes ...eller er dit iTunes bibliotek ikke blot en samling link's til filer der ligger på nettet?

I så fald er her et link til 5 forskellige mediaplayer'e som du kan hente og benytte til afspilning af mediafiler på din iPad:

http://www.freemake.com/blog/5-free-video-players-for-ipad/

Nederst på siden kan du se hvilke formater de hver især kan afspille.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-13 01:15

Hvis det bare er kildefilerne (dine videoklip) du ikke kan finde ud af at flytte fra pc til iPad?

Så læs:

1.) http://windowssecrets.com/top-story/how-to-transfer-files-from-windows-to-the-ipad/
2.) Fra et Forum: http://www.ipadforums.net/ipad-connect/79110-easiest-way-transfer-files-pc-ipad-frustrated-user-needs-help.html

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : rastaMe

Dato : 10-01-13 16:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål