/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Miele vaskemaskine, tromle hænger skævt
Fra : Bjergskovvej
Vist : 505 gange
20 point
Dato : 31-12-12 09:56

Jeg har en Miele W3245 vaskemaskine. Jeg har demonteret bælgen, front og top på maskinen. Tromlen hænger skævt, men drivhjul sider lige. Hvad er problemet og kan jeg reparera maskinen ?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 31-12-12 11:39

Hvad er/var problemet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-12 12:14

Sidder ophænget ordentligt fastmonteret på bagsiden.
Husk lige at tage strømmen helt fra når du roder.

Kommentar
Fra : Bjergskovvej

Dato : 31-12-12 13:26

tromlen kører direkte på bælgen. Jeg tage strømmen fra og afmontere bag sykket, så jeg kan se ophænget ordentlig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-12 14:03

Jeg kender ikke lige din Miele - men vaskekarret hvor tromlen kører i kan være ophængt i fjedre på siden af karret.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-01-13 12:07

Tromlen må ikke røre bælgen. Så bliver den slidt i stuykker. Hvis den gør det er det lejet ,eller dets fæste til karret, som er defekt. skift af leje er en lidt større operation i de fleste maskiner.
Hvis du skal have en fagmand til det, så få en fast pris. Vurder om det svarer sig. Løst ophæng, kan du selv klare .