/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
pet hollywood aalborg
Fra : mig-selv
Vist : 967 gange
10 point
Dato : 29-12-12 19:36

Efter en dårlig Jul og masser af frost, tog jeg mig sammen til en ´Grande´ akvarie tur
Og det sørgeligste SYN var altså overskriftens såkaldte butik.

Fisk der var total afmagret, med stor mave og meget lille krop?
nogle kunne ikke engang overkomme at svømme op til overfladen efter ILT, samt finnerne var ikke hvad de skulle være, bidt af????? af andre, i mangel på mad.
Samt samtlige fisk gik og gned sig.
NB: 50% RABAT ALT SKAL VÆK - stod der, men hvem ville købe DET de havde at sælge
ikke mig, man burde have givet dem en på HATTEN...
De eneste fisk der havde det godt var lungefisk = Guramiér og et par mærkelige fisk der minder om ORM/ ÅL

Så hold jer fra den butik det næste ½ år.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-12 21:02

De ormelignende fisk har nok være BALI-Ål, som mest æder syge fisk. Det er sørgeligt, når der går for meget "kroner og ører" i en sag, og du burde nok kontakte ordensmagten, idet der nok også er andre dyr i forertningen. Forhåbentligt ikke hunde, katte, kaniner, hamstere etc. .

Bortset fra det, så skal alle dyr i fangeskab behandles ordentligt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-12 22:01

Hvis det var mig, tog en håndfuld billeder som dokumentation, og indgav en anmeldelse og bad om en deadline på deres reaktion.
Samtidig lod jeg nok et ord falde om min billedserie, som ethvert blad nok gerne modtog, hvis der ikke kom gang i tingene.
Dyr er i enhver henseende sagesløse
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-13 19:46

To lystfiskere sad ved bålet og pralede af deres bedrifter.

Den ene sagde: "Jeg fangede engang en laks på 1½ m. Det var noget af en bedrift."

Den anden: "Jeg fangede engang en olielampe med lys i."

Den første betvivlede dette meget, hvorefter den anden foreslog: "OK, skærer du 1 m af din laks, så slukker jeg lyset i lampen."

Hej Haj, do you speak english

Yes I do

Hvor har du dog lært det henne..?

På Hajschool

Yes, et par sæl-somme historier.

Hej Sild, må jeg låne din kam ?

Nej det går nok ikke - jeg har skæl

Hej Skrubbe, lån mig en tusbasse.

Neiij, jeg er flad.

Hvis du ikke holder nallerne væk fra de hornfisk
får du et par flade...........bob bob bob bob

Mvh.
Tommy
Mon ikke, jeg sku' lægge det tossetobak væk.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-01-13 10:18

Citat
Så hold jer fra den butik det næste ½ år.

Har du fået noget gjort ved det? Er butikken blevet anmeldt?

Citat
Mon ikke, jeg sku' lægge det tossetobak væk.

JO!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-01-13 18:20

Marken er mejet, og høet er høstet,
kornet er i laderne, og høet står i hæs.
Frugten er plukket, og træet er rystet,
og nu går det hjemad med det allersidste læs.
Rev vi marken let,
det er gammel ret,
fuglen og den fattige skal også være mæt.
Rev vi marken let,
det er gammel ret,
fuglen og den fattige skal også være mæt.

Citat
Har du fået noget gjort ved det? Er butikken blevet anmeldt?
Jep, butiksindehaveren, den store torsk, er nu anmeldt.
Han blev skidesur, han stak mig en Skalle.
Det sku' han bare ikke ha' gjort - jeg gav ham sådan et los i rejerne.
"Av for helvede da, ska' du ødelægge min pighvar..?" råbte han.
"Så kan du squ lade være med at spille Sej..." replicerede jeg.

Tommy.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-01-13 18:42

Citat
Jep, butiksindehaveren, den store torsk, er nu anmeldt.
Han blev skidesur, han stak mig en Skalle.
Det sku' han bare ikke ha' gjort - jeg gav ham sådan et los i rejerne.
"Av for helvede da, ska' du ødelægge min pighvar..?" råbte han.
"Så kan du squ lade være med at spille Sej..." replicerede jeg.

Tommy.

Fisker du efter prisen for de sjoveste kommentarer?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-13 19:27

Humor for feinschmeckere!!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-01-13 21:52

Citat
Fisker du efter prisen for de sjoveste kommentarer?
Nej, jeg prøver at give mig-selv et svar.....

Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-01-13 23:28

Du er vist en være Knurhane, med det Sletvar.
Det kunne ende op med en kedelig Stenbider, så hele historien gik for os i Knude.
Vi kender vores Tanglopper på gangen, og du skal ej gå i vejen for en Hummer,
ej heller ikke Åle uden om,for at spille Helt, så af med nogle poing af de mange, eller du må nyde dask med en Lange.

BW

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-01-13 23:55

Hold da lige ferie - det udarter sig da fuldstændig grotesk!

Man må da håbe der er bare et enkelt fornuftigt væsen i den by der gør noget ved den butik, hvis det forholder sig som spørgeren beskriver!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-01-13 00:14

Øhhhh, hvor ligger butikken? Forhåbentligt ikke i Åååålborg.
Jeg har hørt, at Doggerbanken har meldt indehaveren konkurs.

Nå, kanen kalder. Good night Irene

Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-01-13 19:15

Nå menæh, vi må vel hellere være lidt seriøse....

Jeg forstår bare ikke, at mig-selv (ja altså ikke jeg - men mig-selv) skriver indlægget den, 29-12-2012 - fordi på åbningsdagen i 2005 - altså for 7 år siden - begyndte klagerne at hagle ned over butikken.

Ja, så er dagen her. Pet Hollywood åbner sin nye og flotte butik. Skandinaviens Største. Billige billige tilbud osv osv ..

Ja, det lyder godt... Desværre må jeg siges at være skuffet. Jeg skal ikke udtale mig om hund/kat/krybdyr og deres tilbehør, men akvarier, planter, fisk og lign. var ikke specielt imponerende... har man været i deres gamle afdeling, er der ikke meget nyt under himlen. Der var, efter min mening, ikke meget der var værd at se på. Godt nok havde de billige planter(10for100) men udvalget var ikke anderledes end det de havde før, måske endda lidt mindre arter at vælge imellem. Der var mange planter, men der var ikke meget guf.. for at sige, intet.

Fiskene var heller ikke det helt vilde. jeg så flere døde fisk, og flere akvarier med tetra lignede meget nyopsatte akvarier, hvor fiskene var utroligt blege, som om de lige var blevet puttet i.
Udvalget var heller ikke meget at råbe hurra for. Der var et par enkelte arter jeg var interesseret i, men ikke noget man ikke kan få flere andre steder.

Mindst 2 hold nye akvarister gik derfra (jeg var der i ca. 20 minutter), som jeg opdagede, med nyt akvarie, fine planter, fisk, varmelegeme, grus og alt til at starte et fint nyt akvarie, med døde fisk 2 uger senere...

Det fatter man jo ikke..... er de virkelig så ligeglade, at de bare sælger uden omtanke??

Jeg var meget meget skuffet. Både over butikken, og dens udvalg, og over deres standarder. Der var intet nyt i butikken, blot havde de udvidet deres lager...

Måske du har været der, og har en anden oplevelse?

Med venlig hilsen
Martin

Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-01-13 19:26

Ja der er vist brug for lidt fordybelse, og lidt bundfældning. Er det mon et surt udslip fra gattet denne indlægs indehaver
Det stille vand, men den dybe grund.

Mvh
BW-MULTI-X og Pet Wett på den her

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-01-13 19:35

Undskyld mig!!!!, hvem har set en solbrændt fisk
Citat
hvor fiskene var utroligt blege,

Mvh

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-01-13 22:38

Før vi....æææh... får kuller var det rart at vide, hvor mange kunder nåede at ryge på krogen..?
For Pet Hollywood, gæller....bob bob bob - det åbenbart, at få så mange i garnet som muligt.

Nå, jeg tror går op og ser tv - pausefiskene....

Tårmy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-01-13 23:39

Det er en sag for Poul E. Krogen, med de modhager som er fisket frem her. Ellers ender tingene i Jammerbugten, og stinker som en gang Surstrømningen en middelvarm juli dag a´la EBH Banki, beliggende lidt opstrøms Randers.
Kun en tåbe frygter ikke havet, og Afrika Bent på vej ud til endnu engang ulovlig trolling, med 3 stk 125 HK Evenrude påspændt Kampletten, og HÆgen som blind passager og drivanker, når de står og rykker efter Bjerggylter i Phillipinergraven.
Selvom Thornings mand, har opfundet en ny betydning af Hellefisk, sammen med de andre skatteål, vil en rimelig ærlig bundgarnsfisker, nok heller foretrække fem flade, end at forfodre det Put And Take cirkus.

B & W

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-01-13 00:35

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-01-13 09:43

Hvad hule sker der egentlig her?

Er spørgeren på stoffer eller er han stangberuset?

Citat
>akle<
Fra : mig-selv   Vist : 26 gange
100 point
Dato : 09-01-13 18:07
Tak for indlæg, de er dog ikke syge, tror bare de har kedet sig i forretningen
og ikke rigtig kunne finde ud af hvad der sker i min lille tank (225L) de fik vist for megen plads
i forhold til hvad de havde i butikken hvor der gik mindst 50 fisk i samme størrelse 50L vandbassin

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-01-13 10:55

Citat
Hvad hule sker der egentlig her?

Er spørgeren på stoffer eller er han stangberuset?
Ja måske - eller tun'et...?
Ham - eller hans kone Sus'hi - den dovne makrel, gider åbenbart ikke at Rokke sig hen til pc'eren for at annullere spørgsmålet.

Tommy.
Storforbruger af skælshampo.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-01-13 11:25

Det kan være at Kvabben er taget med Tang i Ålegræsset, fordi hun var for slimet.
Vi må håbe han får Tunet den blege Sild, hun tee´r sig som en Kulmulle, ellers må hun have lidt massage på Gællerne, måske var en weekend på Hals Barre Fyrskib en god ide i denne mørke tid, så hun kan gå med rogn igen, efter en tur med Fjæsingen, men måske sulter Kvabben mere efter en Ulk, eller er skudt i en Pilerokke, som kan nogle kunstner med Sandormen i Kattegat.

MULTI - X
B&W Disel Power

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-01-13 11:47

Pet Underwood Aalborg

Er det rød Ålborg du har vederkvajet dig med, jeg mener,- du skal gå over til Linje Akvavit, serveres ved legemes temperatur 39,9 degree, i ren gjorte portvins glas, og i Fyrfads belysning i Pol-len, en halvpunkteret tysk lugtmadras anvendes som bord, så er der ikke et øje tørt, når det går down under

Mvh
B&W Pandhead 32 Strokes

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-01-13 12:42

Hold kæft - hvor er I gode.

Mvh.
Tonganeseren

Skælshampo: Hos fisk se: Bodylotion

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-01-13 13:58

Hvalros: se; http://www.bb-jagt.dk/

Fiskeøjne: se; http://www.rhfoto.dk/

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-01-13 14:44

Pas nu på at det ikke ender i det rene Kuller, for det er en Sej omgang, at se på under Lubben, her vil selv en Hundstejle, nægte selv den bedste Sæl at stikke på Luffen før morgensangen " i Østers stiger solen op"..
Gad vide om Ballerøv blevt taget med en Blæretang, da han blev Gydt ud over en Forrevet Muslingbanke, med efterfølgende forening med en gang Tykmælk fra en Kotteletfisk.
Han har nu ikke været særlig effektiv med sin Børsteorm, hverken her eller der, den klæge fætter

Mvh
B &W
Pilot

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-01-13 18:10

Citat
Hold kæft - hvor er I gode.

Mvh.
Tonganeseren

BØRNEHAVEBØRN KUNNE GØRE DET MERE INTELLIGENT

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-01-13 18:17

BØRNEHAVEBØRN KUNNE GØRE DET MERE INTELLIGENT skrev Marken84 - er det forresten en adresse??

Helt enig, men det sker så sjældent vi hører noget til børnehavebørn - desværre!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-01-13 19:10

Citat
BØRNEHAVEBØRN KUNNE GØRE DET MERE INTELLIGENT
Det var dit udsagn, marken84 - og det er muligt du har ret.
Meeeeeen... jeg har alligevel min tvivl - altså når udsagnet kommer fra dig, marken84. Jeg kender dig jo fra andre kategorier - og jeg har aldrig..ALDRIG set dig lirke - bare en lille bitte vits af - eller trukket på smilebåndet.
Såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååeeeeeeeee, da du ikke er i besiddelse af humoristisk sans, er du hermed tilgivet.
Nå, men lad marken84 surrmule i fred.

Pet Hollywood er for fisk, hvad Pet Løvenholt er for fasaner.... begge styres af fantaster.

"A' godt uddannet indenfor æ' jawt" Påstår overhvalrossen - og fiskeøjet nikker bejaende, imens han knipser 750 billeder af samme situation. "Det fame bedre, at ta' et billede for majet end et for lidt" udtaler canon med sin amagerkaner accent. "Jag er kraftperkeme fårtograf - og ik' kloaark arbajder. Husk det, du"

"A' sætter plutfasaner ud - og Pet Hollywodd sætter fisk ud - og begge dyrearter flyver lige højt. Og af samme årsag, er lave skud ikke forbudt på Løvenholt" Smiller hvalrossen, imens han trækker den ene skulder op til øret, imens han rokker lidt frem og til tilbage. Den vane har hvalrossen tillagt sig - og gjort, siden han for første gang, så "Livsens ondskab" på Tv. Med årene er han også begyndt at kalde konen for, "Mor Karen" Selv katten, havde han navngivet efter Tummelumsens kat - "Knors" Når Hvalrossen har spist til aftens, kalder han: "KNooooRS, ska' Knoooouuurs os' ha' lidt mad da. Så blotter Hvalrossen sine dænder i et stort smil og siger: Se, Mor Karen! Knors er helt salig over han ska' lidt mad"

Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-01-13 19:25

"Marken" , eller måske Ødemarken.

Du fuldender tesen om udlægning af en voksen, som følger:

Et barn som er blevet fuldstændigt vandvitttigt, på grund af dårlig påvirkning.

Mvh

BW

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-01-13 23:47

TÅBELIGHEDERNE STÅR JO I KØ I DETTE JAGT-FORUM

Det er åbenbart meget betegnende for de såkaldte jægere -
det er ikke studenterhuen der trykker...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-13 00:55

Det gør den faktisk - kære marken84. Mit hovede, som også tidligre var stort, er blevet endnu større - ikke kun i kæbepartiet.
Derudover skal du da vide, at de fleste herinde rent faktisk har studentereksamen med efterfølgende gode uddannelser. Det som ofte forvirrer mange e imidlertidr, at der her anvendes en del humor.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-01-13 09:45

Citat
Det er åbenbart meget betegnende for de såkaldte jægere -
det er ikke studenterhuen der trykker...

Du har fuldstændigt ret, men inden for feltet agro, vil de nok anbefale et nyt nickname for dig,- Brakmarken. Nej huen trykker ikke så meget mere, men prøv at tage den lånte "hat" af dine filosof-box ikke, kan lette dit undtryk i tænkeboxen, eller kontakt Ballerøv, han er ekspert i lavtryks suge anlæg mm..

Mvh
BW

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-13 10:24

Jow jow, bedrevidende det er da et godt nick til dig, du skulle måske selv kontakte din gode ven Ballelars eller hvad det nu er han hedder der er vist også "undtryk" i dit system.

Men nu tror jeg ikke jeg vil blande mig mere i jeres morsomheder i denne tråd, I kan jo sagtens selv udspy diverse nederdrægtigheder mod jeres jagt - kollegaer/konkurenter...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-03-13 21:15

Nå "mig selv" er det ikke på tide du lukker/annullerer tråden her.
Ellers ender det hele i fisk.

Nå..lad os snuuuuuppe en vits.

En bjørn sidder i skoven og skider. Da den er færdig, kigger den sig omkring. Pludselig får den øje på en lille fin hvid angorakanin. Bjørnen spørger den:
- "Fnugger du...?"

Lad os snuuuuppe jen te

En gammel snobbet dame går i zoologisk have og kommer hen til abeburet, hvor der sidder en chimpanse og samler peanuts op fra jorden.

Men inden den spiser dem, propper den dem først op i røven og derefter først i munden.

Hun får straks fat i en dyrepasser og spørger ham forfærdet: "Sig mig min gode mand, regnes chimpansen ikke for at være det mest intelligente væsen efter mennesket?"

- "Joh, det har fruen ret i".

- "Sig mig, hvorfor gør den så det svineri dér."

- "Det gør den fordi, at der var nogle knægte her i sidste uge og de gav ham nogle blommer. Men bagefter havde han problemer med at få stenene ud igen, så nu kontrollerer han lige størrelsen først."

Og så snuuuupper vi liiiige en sandfærdig historie

En landmand har problemer med sin hest!
Tilkalder to kloge mænd - en Bajut og en Fotograf , de kommer og kikker på hesten.
Hvis du kikker hesten ind i munden siger Bajutten til Fotografen,
så kikker jeg ind i "måsen" på den!!
Kan vi se hinanden ? Spørger Bajutten.
Hmmmm.... nej..... svarede fotografen
Jamen så må hesten ha' tarmslyng - og det ka' jeg "bivise. Jeg er nemlig ingeniør i trykbæ
-Og kan du se mig, er du ikke jæger.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-03-13 22:25

Den med aben er ny for mig. Fin, fin. Den kommer i arkivet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-03-13 23:06

Den med aben...høøø... ku' ligeså godt ha' været.......