/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lad internettet arbejde IFTTT
Fra : axelbjarne
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 29-12-12 13:17

Hvordan afinstallerer jeg lige denne fra min browser IFTTT.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-12-12 13:30

Kan du ikke være noget mere specifik? I stedet for det uforståelige du skriver.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-12-12 13:34

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.fyens.dk/article/2208839:Digitalt--Digitalt--Lad-nettet-arbejde-for-dig

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-12-12 13:42

Ja, det havde jo været "nemt" at gætte for alle vi andre

Har stadig ikke fundet ud af, hvad det er, du har fået installeret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-12 14:13

Citat
Ja, det havde jo været "nemt" at gætte for alle vi andre

Ja, man skal til tider næsten hive spørgernes egne spørgsmål ud af dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-12 17:07

Tja - du kunne jo lade være med at fjerne - det er tilsyneladende så godt at du har lavet et tip om det

http://www.kandu.dk/tip22201.aspx

Så det burde være DIG der fortæller andre hvordan de slipper af med "eksperimentet"

men du kunne jo prøve "tilføj/fjern" i programmer

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 29-12-12 17:38

Du skal først oprette dig på deres hjemmeside.

https://ifttt.com/

så må du se hvad der sker derefter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-12 18:59

Citat
så må du se hvad der sker derefter

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-12 19:13

FORMATER DIN PC = igen.

Fandme uhyggligt

hvad pc brugere gider at ofre tid og gendannelser for, når der findes ??

2 særdeles gode og GRATIS programmer der KUN kræver en genstart og alle problemer er VÆKKKKKKK

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-12 19:15

Men hvad, så har vi andre jo ikke noget at komme herind for =

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-12-12 19:15

Hvilke?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-12-12 19:58

Der er noget jeg ikke rigtig forstår - kan man ikke svare fornuftigt, så hold jer da væk fra spørgsmålet, alle de kommentarer viser sgu jeres dumhed....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-12 17:46

Kode
Der er noget jeg ikke rigtig forstår - kan man ikke svare fornuftigt, så hold jer da væk fra spørgsmålet, alle de kommentarer viser sgu jeres dumhed....

mvh.
axelbjarne

Så er der til gengæld noget, jeg ikke forstår. Hvordan kan du skrive dette som et tip

http://www.kandu.dk/tip22201.aspx

når du ikke selv har afprøvet det ??????????

Har det noget med dumhed at gøre ?????????

Jeg håber da at de brugere, som har afprøvet det enten kan finde ud af at bruge det eller slippe af med det igen.

Du skriver jo selv

Kode
axelbjarne

Dato : 10-12-12 07:40
Mener det virker ret interessant, men det tager selvfølgelig noget tid, inden man bliver dus med det.

Så du blev ikke dus med det

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-12-12 19:03

Tak for svaret Fijala.