/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Annulerede spørgsmål.
Fra : Mosebaek
Vist : 414 gange
200 point
Dato : 28-12-12 16:52

Daw!

Jeg kom til at kigge,på mit eget profil.Og studsede lidt over,at der er 17 annulerede spørgsmål.
Jeg har lavet meget skidt,i årenes løb. Men annuleret et spørgsmål i Kandu......der sætter jeg grænsen. Det mener jeg aldrig,at have gjort.

Er det Kandu ??? og i bekræftende fald,hvorfor??? Har det noget med alder,at gøre??? (Ikke min) men...

Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 248
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 265

Vh. M.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-12 16:57

Kandu annulerer dit spørgsmål efter 3 måneder hvis du ikke selv lukker det eller annulerer

Citat
3.Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 210 point
Dato : 28-12-12 17:19

tilsyneladende har du delt point ud til højre og venstre, men har ikke modtaget svar eller har ikke afsluttet dit "pointgiveri"
Så det er jo nogle af de annulerede i din historik- og ja så er det som ovenfor beskrevet

pyt nu med det
lige om lidt er det nytår og vi gider ikke hænge os i gamle sager

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-12-12 17:36

Det har du så. Åbnede en tilfældig som Hawai havde været inde og svine til

Annuller spørgsmålet
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-09 11:25

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-12 17:47

17 annullerede spørgsmål !!!

Der er da dem, der har mange flere (bl.a. mig)

Godt nytår.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-12 17:50

Men til gengæld har du ikke slettet nogle spørgsmål .... men det har jeg

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-12-12 17:52

Ja, der jo da forskel på hvordan og hvor mange annulerende spørgsmål der er...

Hvis der tegner sig et billede af ligegyldighed eller generel annullering, undlader ejg i reglen at gøre nogen anstrengelse for at besvare spørgsmålet.

Godt Nytår til alle her i Kandu

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-12-12 18:08

Synes nu heller ikke det er alarmerende, og svarer skam gerne. Den jeg testede havde hawaie som sat svinet fuldkommen til med smiley'er. Og så er der intet forgjort i at lukke den. Til gengæld gider jeg ikke bruge tid på dem der lader alt være, eller autoannullerer alt.

Kan se jeg har 7 jeg selv har annulleret (ingen er autoannulleret). Det er vel i og for sig ikke så galt efter snart 10 år på denne tidrøver.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-12-12 19:20

Tak for svaret smuller54.Jeg blev simpelthen i godt humør,over denne:
Citat
pyt nu med det
lige om lidt er det nytår og vi gider ikke hænge os i gamle sager

Det går jeg med på.

Jeg har så åbenbart annuleret Hawaii........det havde jeg glemt.

Tak til jer alle "Gode gamle bekendte",her på Kandu.Og rigtig godt nytår.

Vh. M.