/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HJÆÆÆÆÆÆLP!!!!!!!
Fra : Zico9
Vist : 445 gange
20 point
Dato : 05-06-03 11:59

Hejsa.......

Nu har jeg haft sonofon abb. i 6 mdr. så nu vil jeg gerne skifte til CBB el. til talemore..... men jeg har et spørgsmål....... Når jeg har abb. kan jeg godt wappe rund......... men hvis jeg køber cbb el. talemore kan jeg så godt wappe rundt igen el. gælder wapning kun til abb. selskaber. se ya

Kommentar
Fra : spedy

Dato : 05-06-03 12:11

Du kan godt wappe med CBB

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-06-03 12:11

brug dog en ordentlig oveskrift....

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-06-03 14:38

du kan også wappe med telmore. Telmore lancerer desuden MMS/GPRS 1.juli - gratis i 3 mdr.
Og ja - brug gerne lige en ordentlig overskrift der er lidt mere sigende en anden gang.

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 05-06-03 15:02

Uffe29>> hvorfor må man ikke bruge sådan en overskrift????????

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-06-03 15:07

Det er skide irriterende at man ikke kan se hvad spørgsmålet drejer sig om, så man kan se om det er noget man ved noget om, inden man åbner det.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-06-03 15:22

evi_jew......jeps

2) hvis jeg senere finder et svar/hjælp til dig.....så kan jeg begynde at lede mellem 3000 hjæææælp-spørgsmål
3) Andre kan bruge svarene herinde...men finder aldrig spørgsmål der matcher når det er hjææææl-spørgsmål

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 06-06-03 20:44

"HJÆÆÆÆÆÆLP!!!!!!!" - skriver du.

Underlig overskrift - fortæller ikke noget om indholdet i dit spørgsmål.

Indholdet i din tekst er også mystisk. Tag da at skrive ordentlig dansk.

//Knud

Kommentar
Fra : 3510ispade

Dato : 09-09-03 09:23

ja men CBB har gratis til 1.nov FUCK TELEmore