/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Chrome driller
Fra : susss
Vist : 506 gange
200 point
Dato : 27-12-12 22:42

Når jeg er på chrome...og kikker på en side og nu vil jeg godt en side tilbage,..højre klikker og trykker tilbage sker der ikke noget det har altid virket men nu skal jeg forsøge at udføre tilbage op til 4 gange eller mere før det virker ...Hvad kan jeg gøre for at rette det problem ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-12-12 23:31

Afinstaller Chrome og installer det igen, så skulle det løse sig...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-12 02:28

Er det alle sider eller kun enkelte.
Herinde driller det til tider hos mig, og især musetasterne er ude af funktion

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-12 11:28

TILBAGE-knappen svigter af og til på visse hjemmesider...

Det kan du ikke gøre alverdens ved - det er en "konstruktionsfejl" af produceren

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-12-12 12:09

Har nu afinstalleret det og installeret Chrome igen ..synes det blev lidt bedre..må lige se om det hjælper i løbet af dagen...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-12-12 16:37

Synes stadigvæk af den svigter men i fire fox køre det meget bedre

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 28-12-12 16:44

Som sagt er det "fejl" på siderne....

Bedre bliver det så ikke af at siderne virker forskelligt i forskellige browsere

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 28-12-12 19:20

Tak for svaret refi.Jeg ser hvad der er bedst