/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Munkebjerg hotel
Fra : vic200
Vist : 744 gange
100 point
Dato : 27-12-12 21:04

Nu brænder Munkebjerg hotel i det sydlige Vejle, smukt beliggende i en skov.

Mon også Munkebjerg hotel havde overenskomst med KRIFA i stedet for med 3F?

Ja man gør sig sine tanker.

vic200

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 27-12-12 21:32

hej vic.
Mon dog så vildt tror jeg ikke det er det en nok en alm ulykke med travle kokke som skal brødføde vores sultne julemunde.
mvh kenn

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-12-12 21:58

Jeg hørte noget om en frituregryde på Munkebjerg, så mon dog?

Men jer er da spændt på hvad politiet når frem til om Vejlegården!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-12-12 01:26

Ja,.. "når krybben er tom, bides hestene om truget" - siger et gl. ordsprog.

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-12 07:10

vic200 og EA_HS.
Jeg er ved at være træt af at folk straks begynder at dele skyld ud, den anden dag så jeg en der talte om at ejeren af det andet hotel "nok" havde opgivet og "tabt" noget ild osv osv.
Nu kommer der to fra den anden side, hvad er der i vejen med folk?
Der skal åbenbart være lusk med, at det er en ulykke er simpelhen ikke muligt vel?
for der går ikke røg uden ild osv osv.
Er livet så kedeligt at i skal komme med jeres mistænksomhed om at det skal være menneskedes mørke sider der hives frem hver gang ?.
alan57
Godt nytår til alle.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-12-12 11:24

Citat
Jeg hørte noget om en frituregryde på Munkebjerg

Ja,det er jo nu officielt brandårsagen.Det kan så undre een,at der ikke er mere opsyn med friture.På den anden side,kan der altid ske uheld.Ikke mindst når man har travlt.

Hvad angår Vejlegården,synes jeg det er helt til grin,at antyde 3F skulle være involveret.Så uintelligente er de altså ikke....hvad ville de også få ud af dette????

Det vil nok mere gavne Restauratøren.Han har nok godt forsikret....og står til endnu mere sympati.

M.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-12-12 11:52

Mosebaek men som jeg sagde ingen aner hvad der er sket det første sted og slet ikke det andet sted, derfor skal man ikke bære ved til bålet.
Man beskylder sku ikke folk for noget før der er bevis, ellers kan vi jo ligeså godt afskaffe lov og orden plus retssager, er det det vi ønsker?.
alan57

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-12-12 16:30

Helt enig,alan57.

M.

Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 01-01-13 09:10

Tak for svaret alan57.
Håber I alle er kommet godt ind i det nye år.