/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
10 pers. fra Aarhus til CPH Lufthavn?
Fra : casperS
Vist : 828 gange
133 point
Dato : 25-12-12 00:05

Vi tager hele familien til Thailand her til januar, og jeg har i den forbindelse fået ansvaret for at finde den bedste/billigste måde at vi alle kan komme til Kastrup lufthavn fra Skanderborg. Vi er 8 voksne (5 på under 26) og 2 pensionister som skal fra jylland til sjælland. Jeg har tjekket orange billetter (ikke muligt), busser og evt. kør selv, men er stadig lidt i tvivl om hvad der bedst kan betale sig. Derfor prøver jeg nu at spørge alle de klogere brugere her på Kandu.dk i håb om en god løsning Kan informere om at vi rejser d. 15 jan.
På forhånd tak for hjælpen, og glædelig jul til Jer alle!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-12-12 00:46

Prøv at høre hvad en maxi taxi koster.
alimak

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 133 point
Dato : 25-12-12 02:51
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-12-12 13:35

Tror det bliver MEGET svært,... nærmest umuligt med tog,..
en søgning på DSB hjemmeside viser alt udsolgt,.. ikke overraskende,

jeg tager selv herned hver vinter,
og bestiller normalt togbilletten Jyll. - Kastrup så tidligt som muligt (fly og lejlighed, 8 - 9 mdr. før)
det vil i praksis sige ca. 3 mdr. før afrejse (ja,.. du læste rigtigt,.. 3 mdr)
3 mdr før,.. er det tidligste man kan søge / bestille med DSB (tog)
1 - 2 mdr før, er det normalt for sent, ... og det er kun for en ( 1 ) person,.. !!!!

'balladen' er der igen på hjemturen,.. desværre,
"ud og se,.. med DSB,.. "- vorherre bevares for et cirkus
mage til elendig service skal man lede længe efter
--- ikke noget man snakker højt om inden for DSB --

kør selv bil / biler,.. koster en del penge i parkeringsafg. i Kastrup,

mener det er gratis parkering i Ålborg,.. men det hjælper vel ikke noget nu,
fly - Ålborg - Kastrup er nok for dyrt,.. !

tog-billetprisen for 8 personer nærmer sig 3.000 kr.
mon ikke i kan find en taxi / minibus el. lign. til noget nær samme penge, !
spørg evt. en af de lokale vognmænd i Skanderborg omegn, om et 'godt tilbud'

måske i kan være heldige at finde tog-billetter til hjemturen
hvis du søger NU,... afh. naturligvis af hvor længe i skal være væk,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-12-12 13:46

kommer til at tænke på den,.. af visse KANDU brugere,..! meget kritiserede side,...
http://denlilletjeneste.dk/da-dk/
(tilbud transport 8 personer søges,.... eksempelvis KM/pris)

DBA,
Gul & Gratis mm.
det koster ikke noget at spørge,....

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 25-12-12 14:01

Jeg kan fortælle dig, at det ikke kan lade sig gøre at booke mede end 9 flybilletter via nettet, så skal du efter den 2 gange, og det er heller ikke smart.

jeg har lige været på den til Ungarn, jeg henvendte mig til Nyhavn rejser, de ordnede så alt, og det endda 1.000 Kr. billigere end jeg selv kunne havde gjort det.

de laver grupperejser fra og med 10 personer, og så har du ikke mere bøvl med det, det hele kommer hjem til dig på en mail og du kan betale med kort over nettet.

Super enkelt og alt klappede, flybilletter frem og tilbage - hotel med morgenmad og afhentning i lufthavnen til hotellet og omvendt, alt var perfekt uden arbejde.

Håber i får en god tur.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 25-12-12 14:30

Du skal nok regne ca. 3500 kr for at komme fra Skanderborg til Kastrup for 10 personer.

vic200

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-12-12 15:49

rute 888

tænker 2*10 klips kort

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-12-12 15:56

nogen studerende ???

så måske et enkelt 10 turs kort og så 2*3 studie/ pensionist billetter

http://www.abildskou.dk/da/linie888/billetpriser/

stå af i valby og tag toget resten af vejen til lufthavn / eller taxa.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 27-12-12 09:55

Findes der andre af den slags busser - der skal dog regnes på om det kan betale sig i forhold til DSB, da du her skal betale for klapvogne, tasker mv

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 05-01-13 13:32

Tak for svaret rotw.