/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tilbydes hus/sommerhus pasning.
Fra : Kea-bygtek
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 23-12-12 22:20

Alt vedr. Hus-sommerhus pasning.
På Sjælland og Falster. Vi passer på deres ejendom, når du ikke er hjemme.
Eller uheldet er ude.

Alt. Tømrer,snedker,glarmester.
Hus eftersyn./ pasning vedligeholdelse. m.m
Vi træffes hele døgnet på mail. Kea.bygtek@gmail.com
Vi laver meget mere end det, eller hjælper hvor vi kan.
Også andre entreprenør.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 23-12-12 22:25

Og hvad har I af ansvarsforsikring, hvis I ikke passer godt nok på?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-12-12 22:38

Og hvordan vil du passe på alle de huse? Til hvilken pris??

Lidt vanskeligt at overskue/afregne/værdisætte,
og snart vil nogen fortælle dig at man ikke må reklamere i kandu...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-12-12 22:54

Citat
Alt vedr. Hus-sommerhus pasning.
På Sjælland og Falster. Vi passer på deres ejendom, når du ikke er hjemme.
Eller uheldet er ude.

Alt. Tømrer,snedker,glarmester.
Hus eftersyn./ pasning vedligeholdelse. m.m
Vi træffes hele døgnet på mail. Kea.bygtek@gmail.com
Vi laver meget mere end det, eller hjælper hvor vi kan.
Også andre entreprenør.

Ingen adresse, referencer eller pris.
Meget dårlig reklame for dig selv, eller også er du bare nystartet og tror det hele løser sig henad vejen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-12-12 22:58

Citat
Vi træffes hele døgnet på mail. Kea.bygtek@gmail.com

og hvad så Bill Gates har sikkert også en email adresse, og en hjemmeside med oplysninger om priser

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-12-12 23:11

Et firma med en gmailadresse ville ikke være det første firma, jeg personligt ville vælge. Det virker useriøst.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-12-12 23:32

Citat
12 jun 2008 23:00

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/104028

skal i bruge i fagmand.
inden for byg & teknik.

send jeres spørgsmål til
kea.bygtek@jubii.dk
tlf. 4093 2724.
mvh. kea

Ja det skal jeg da lige love for, virkelig seriøs personage der her er tale om...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-12-12 23:37

http://firma.eniro.dk/40932724/s%C3%B8g.cs

Din søgning 40932724 gav desværre ingen resultater.

Men dog på Krak:

Kenneth Allan Andersen
Platanvej 3, 4850 Stubbekøbing

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 24-12-12 05:19

kan være det er et akutjob....

god jul alle

Melander

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-12-12 05:27

For at blive i den gode julestemning, så giver en søgning i virksomhedsregisteret efter bygtek tre hits, to opløste firmaer og et i Kbh. k.

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=bygtek&q=1bcedcc9-436e-4d6e-ab08-ddd0ef9cda79&p=aa39caa9-9491-4bfc-b9bf-c99da094f6ba&ts=1356322752&c=cvrdk&e=prod&h=b63db17f433cabc5cf2713317737ffa4

Kenneth Allan Andersen eller kea-bygtek giver 0 hits sammesteds!

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 24-12-12 08:43

Det kan kun være en plattenslager, det kunne også tænkes der sort økonomi i foretagenet. Men sort ser det ud.

Kenneth Allan Andersen
Platanvej 3, 4850 Stubbekøbing

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-12-12 13:09

Nej Kea lyder ikke som en plattenslager, så havde han vist også fundet et andet forum end kandu?

Men det er hårde tider og ikke megen aktivitet dernede på sydhavsøerne,
så nok bare et forsøg på en ekstra indtjening.

Han kan jo være god nok som tømrer eller altmuligmand, men kan jo ikke holde øje med mange huse.
Derfor vil tilbuddet næppe give nye kunder til overvågning, men måske til udbedring bagefter...

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 24-12-12 13:26

Det kunne det være den samme?
Kode
http://www.anmeld-haandvaerker.dk/vishaandvaerker.php?id=45159&kode=59JyFu39

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-12-12 21:21

Hvis man KUN kan komme i hontakt med en håndværker, (der åbenbart kan ALT) gennem en Email/ telefon.
Så kan man vel spørge sig hvordan man egentlig kan klage over manglende arbejde.
En hjemmeside er at foretrække, til enhver tid
Personen kan IKKE få mig til at bruge ham til noget som helst.
Især ikke hvis vedkommende bare vil reklamere for sig selv, se indmeldes dato,
han vil sikkert bare have lidt eller MEGEN opmærksomhed, vedkommende har været på
rigtig mange forum´s og fået samme svar alle steder = FIS AF.

Men har der ikke vlret en TROLD herinde? tror de kaldte ham Rudolf

Og han har da fået lidt opmærksomhed trods alt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-12-12 00:31

Citat
Vi passer på deres ejendom, når du ikke er hjemme.

Kunne være interessant at vide,hvordan det går for sig.

Fordi man kører igennem et sommerhus område,et eller to gange i døgnet,tror jeg ikke anfægter tyvene ret meget.

Skal der evt. udstationes kamphunde,ved hvert enkelt hus.Eller hvodden`???

M.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 25-12-12 09:40

Man kunne jo også vende initiativet lidt på hovedet: for at passe et sommerhus må man jo have en nøgle til huset, som kan kopieres!!!!!!