/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Hvor bliver min Java af?
Fra : spimmer
Vist : 918 gange
200 point
Dato : 23-12-12 12:40

Hej.
Hver gang jeg skal bruge min NemID, så er der ingen Java. Når Java igen igen igen er installeret, kører det igen.
Næste gang jeg skal bruge det - er det galt igen!
Hvad gør jeg?
Jeg kører Windows 8.
spimmer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-12 14:09

Husker du at fortælle at du "altid har tillid til Java" [ V ]

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 23-12-12 14:11

?????????

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 23-12-12 14:14

Java fungerer på andre steder - BARE IKKE ved Nem-ID?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-12 14:31

Banker og nemID er lidt sarte - du har vel prøvet at opdatere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-12-12 20:56

Bankerne har et program du kan hente ned, det undersøger din pc for mulige fejl og retter dem, så du kan bruge din netbank.
Virker det ikke, så kan man vel kun gætte på at Win8 ikke er helt på toppen endnu.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 200 point
Dato : 24-12-12 09:38

- du har flere udgaver af Java installeret. Slet alt hvad du har installeret af Java, hent denne: http://www.java.com/en/download/index.jsp

- så virker det...

Glædelig Jul

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 24-12-12 10:23

Tak for svaret Stouenberg. Det var lige det der skulle til :)
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 27-12-12 14:15

Hej igen.
Problemet er her stadig - men bare endnu værre!
Hvis jeg sletter alle Javaudgaver på min computer - Genstarter - og lægger Java ind igen.
Så virker det nogen gange ved første besøg på et websted med Nen ID adgang.
Næste gang er problemet der igen!
Findes der ikke noget der virker?
Nu har jeg brugt flere dage på problemet!
mvh
spimmer.