/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvordan kobler jeg datakablet til min 35~
Fra : mussehul
Vist : 268 gange
200 point
Dato : 05-06-03 10:13

hejsa

jeg har lige et spørgsmål, der er lidt n00b-agtig...har lige modtaget mit datakabel fra www.mobilkabler.dk og sidder nu med en Nokia 3510i og et kabel....hvordan dælen kobles de sammen? synes ikke umiddelbart der er nogle steder/stik der passer sammen!?!?
men jeg har da læst rundt omkring her på kandu at det kan lade sig gøre, så hjælp mig lige plz :)

kablet: http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%20Nokia&id=9

er der nogen der kan give en udførlig forklaring på det? gerne meeeeget letforståelig :p
måske ligefrem henvise til et sted med et billeder af det?

så hvis der lige er en der kan "koble mig til" vil jeg blive megaglad og mer' end villig til at smide 200 point personen!
bare for at jeg også kan have noget sjovt at lave i dag! :)

mvh

Musse

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-06-03 12:24

Hej Musse
Den der sjove holder i den ene ende af ledningen er en holder til dit batteri, på undersiden er der nogle små pinde som passer ned i din telefon. Altså skal du fiddle dit batteri i holderen og ned i din telefon. Dit batteri vil nu sidde monteret i din telefon i en vinlel på 20-40 grader altså kan du ikke montere din bagbeklædning, men det betyder ikke noget.
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 200 point
Dato : 05-06-03 12:36

NB:
1. Af med bagbeklædningen
2. Ud med batteriet
3. Monter/Installer (hold) batteriet i holderen (enden af ledningen)
4. Fjern evt. "skumfidus" som beskytter kontakt pindene på holderen
5. Isæt det i din telefon så holderen er nederst, pindene ned i hullet med kontaktfladen på din telefon. Batteriet øverst.
6. Tænd telefonen.
Hvis du kan tænde telefonen, så har du monteret det korrekt, hvis ikke... prøv igen.
Søren

Kommentar
Fra : mussehul

Dato : 05-06-03 13:22

takker mange gange...så er det bare med at komme igang :)

gad vide om så jeg kan hitte ud af det med softwaren...

Godkendelse af svar
Fra : mussehul

Dato : 05-06-03 13:26

Tak for svaret CLAN.

det var lige hvad jeg havde brug for :)