/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft
Fra : alan57
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 22-12-12 19:46

Hej jeg har lige fundet ud af at jeg ikke kan se de film jeg får fra netflix gennem min x-box det vil microsoft også have penge for, hold da kæft jeg er ved at være rigtigt godt træt af Microsoft, jeg vil sku ikke til at betale til dem, når jeg betaler til netflix for at kunne se disse film og nu vil microsoft også have en tår af min bajer.
Er der nogen der kender en anden måde at gøre det på udenom Microsoft?
alan57

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-12-12 19:51

Hvilken version af Microsofts OS kører du?

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 22-12-12 20:32

Hvor er det du vil se netflix ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-12 22:11

Du kan få en gratis licens til Medie Center til Windows 8 hvis du installere inden 31. januar 2013: http://www.kandu.dk/Tip22188.aspx

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 23-12-12 15:18

jeg ville bare se netflix på mit store tv gennem min x-box over nettet jeg har Windows 7 og hele tiden render man ind i Bill Gates der lige vil have lidt flere penge, jeg har ikke noget imod at folk tjener penge men dette er sku latterligt.
alan57