/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Batteri til Gallaxy S3 4G
Fra : Maksimus
Vist : 655 gange
282 point
Dato : 22-12-12 17:00

Hejsa. Er der en der ved præcis hvilket batteri jeg skal bruge til model GT-19305.

Gerne et der holder længe.
Nogen der har et direkte link?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 282 point
Dato : 22-12-12 18:10
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 23-12-12 14:14

har du prøvet at google,.. Batteri Samsung Gallaxy S3.. ?
det giver 842.000 resultater,..

et af de første informerer dig om at originalbatteriet hedder EB-L1G6LLU
og kan købes til 159 kr.

kan du nøjes med et uoriginalt kan det fås til 109 kr i DK

på ebay kan det købes FRA,.. 25 kr med porto
alt efter hvad du forlanger af et batteri,
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=samsung+galaxy+s3+battery&_pgn=2&_skc=50&rt=nc

det der bruger mest strøm er internettet WI FI, (hot spot)
hvis du afbryder forbindelsen til nettet kan den holde strøm op til 2 - 3 døgn,

MED internettet,.. ned til få timer,.. !

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 27-12-12 11:52

Jeg har google det

Når jeg spørger herinde er det fordi at jeg er ude efter et evt. godt råd, eller noget andet som man ikke kan google sig til.
Det kunne være at der var et tip til et specielt batteri til netop 4G modellen, eller noget andet smart jeg havde overset.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-12 15:10

Jamen det er der da - bl.a. det du har fået link til...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-12-12 16:11

det er ikke hverken tips, smart, eller specielt,.. tværtimod,..

det er stor, klodset og ødelægger fuldstændig fabrikkens design, og hensigt med en "Smatphone"

desuden er det noget billig Kina-pis,.. der efter kort tids brug holder kortere end det originale,

fabrikken har investeret en formue, på at gøre vidunderet slank, fiks,.. og 'lommevenlig'

hvis du vil rende rundt med et stort, klodset og kraftig batteri,
som gør det nødvendig at udskifte bagbeklædningen,. med en der er dobbelt så tyk,
kan du sikkert få den til at holde strøm dobbelt så længe, især hvis batteriet er originalt,

samtidig forsvinder en stor del af det 'Smarte' der gør den til en Smart-Phone,.. !!

en SMART løsning må vel være at have et ekstra original batteri i lommen / tasken,
til at skifte når det måtte blive nødvendig,

men noget af det der bruger strøm er alle de små, og unødvendige gratis apps,
de får mobilen til at tænde, og slukke i tide og utide, og dermed bruge unødvendig meget strøm,
samtidig lave alle indstillinger til laveste strømniveau - især display lys / varighed,

efter jeg selv har afinstalleret alle unødvendig apps,..
og kun bruger nettet når det er strengt nødvendig, holder den meget længere, ( 2 - 3 dage)

Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 31-12-12 16:18

Tak for svaret refi.