/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Driver til Packard-Bell Easynote E1282
Fra : troldenesdhb
Vist : 628 gange
150 point
Dato : 22-12-12 08:45

Hvis jeg taster model eller se nummer ind på deres side, skriver de at den ikke findes. Hvis jeg følger deres skridt for skridt guide, kan den heller ikke finde den.

Er den magen til en af de andre modeller?

Kan nogle se om der er wireless lan?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-12 12:26

Du skal over i deres "gamle system" Der har de enb FTP server hvor du kan hente drivere fra.

ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/EasyNote%20E1%20series/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-12 12:28

ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/EasyNote%20E1%20series

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-12 12:29

nå en af dem virker, men kopier det først ind i din browser.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-12 12:37

Hvis du kører XP på den kan du hente alæle drivere via mit link.
Wireless lan?. Tja kig i enhedshåndtering og se om den er ins´talleret. Jeg er ikke helt klar over om der er wireless kort i den.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 24-12-12 09:11

Fijala, hvordan fandt du frem til at det var netop den der er min pcer?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-12-12 10:24

Det gjorde jeg længere tilbage.
Hvis du går ind på på deres hjemmeside og under support et der et link til deres ftp server. Der kan du klikke dig frem til netop din model.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-12-12 14:43

her på siden er der linket til ftp serveren.
Klik på. - Link to the old page -

Glædelig jul.

Kommentar
Fra : Fijala