/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Hvordan starter man en ny Telson TDT-300~
Fra : Limfjord
Vist : 404 gange
40 point
Dato : 05-06-03 01:57

Jeg har været på Hjallerup Marked og købt en ny Telson TDT-3000 digital trådløs telefon. Desværre var der i kassen ingen brugsanvisning og der findes næsten ikke noget på Internettet om denne telefon. Hvordan får man den igang. Jeg kan se i displayet at den søger; men angiveligt ikke kan få forbindelse med basen.
Mvh
Jørgen

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 05-06-03 10:25

Hej Limfjord

Desværre er der altid en lille risiko ved at købe på et marked.

Telson Danmark er lukket sidste år, se nedenstående link, der indeholder flere sider om problemet.

http://home.worldonline.dk/bba/cordless/nyhedsarkiv/page14.htm

På næste link kan du se at Nokia er kommet ind i billedet:

http://www.idg.net/ic_192584_2385_1-344.html

og her kommer adressen på

http://www.telsoneurope.com/

Der er flere oplysninger på nettet, når du søger den vej.

Jeg håber dette har sat dig på sporet, og at et af stederne indeholder en brugsanvisning.

God Jagt – god Grundlovsdag

Venlig hilsen

Arvig

Kommentar
Fra : Limfjord

Dato : 05-06-03 21:46

Hej Arvig!
Tak for dit svar! Desværre er de brugsanvisninger der er angivet til andre modeller. Jeg har ud fra dem forsøgt om det var muligt at få forbindelse mellem base og handstationen. Desværre forgæves. Jeg har gættet og prøvet uden held, og håber at en eller anden der ved noget mere dukker op. Havde jeg vist, at det var sådan noget junk, var jeg ikke hoppet på den. Men ak ma skal ikke købe heste eller telefoner på Hjallerup Marked
mvh
Jørgen